اسلام آباد خبر12:25 - 1398/07/25
بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب:

۴ روستای دوستدار کتاب در اسلام آبادغرب معرفی می کینم

بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب در ویژه برنامه ی روستاهای دوستدار کتاب گفت: ۴ روستای مطرح در حوزه دوستدار کتاب در شهرستان معرفی می کینم.

به گزارشاسلام آباد خبر، ویژه برنامه ی روستاهای دوستدار کتاب در روستای قباد شیان با تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی کتاب و کتابخوانی روستا با حضور چهرهای ادبی استان برگزار شد.

 

بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب در مراسم فرهنگ ترویج کتاب و کتابخوانی روستای قباد شیان اسلام آبادغرب گفت : زیربنای فعالیت های ما کار فرهنگی است و با جهت گیری فرهنگی روستای قباد شیان به ویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی آینده ای روشن پیش روی روستا است.

 

وی افزود:  بدون توجه به موضوع فرهنگ تمام فعالیت های ما ناقص باقی خواهند ماند و راه به جایی نخواهیم برد.

 

محمدی زاد اظهار کرد: امروز در سطح ۴ دهستان تابع بخش مرکزی اقدامات ارزشمندی در حوزه فرهنگ وهنر در حال تحقق است و یکی از این برنامه ها روستاهای دوستدار کتاب است که بسیار چشمگیر و قابل توجه است.

 

وی افزود : امروز نگاه ما در کنار عمران و فعالیت های عمرانی، خدماتی و اجتماعی  ، به موضوع فرهنگ منعطف شده است و باور داریم تنها راهی که می تواند به روستاها پویایی و نشاط ببخشد فعالیت فرهنگی از جمله کتاب و کتابخوانی است.

 

بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: هر جامعه ای که خواهان پیشرفت باشد باید در حوزه فرهنگ حرفی برای گفتن داشته باشد و لذا با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصد داریم ۴ روستای مطرح در حوزه دوستدار کتاب معرفی کینم.

 

بخشدار مرکزی افزود: خوشحال هستیم و مطمئن هستیم با این کار فرهنگی در روستا و حرکت به سوی روستای دوستدار کتاب با همین مردم و با همین نوجوانان و جوانان آینده ای روشن پیش روی روستای قباد شیان است.

 

بخشدار مرکزی شهرستان اسلام آباد غرب در این برنامه با تاکید بر کارهای فرهنگی بویژه موضوع کتاب از حمایت این بخشداری در راستای کارهای فرهنگی با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اشاره نمود و افزود بستر پیشرفت و توسعه روستایی با نگاه فرهنگی امکان پذیر است.