اسلام آباد خبر15:17 - 1398/07/29
قدردانی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از حامیان و خدام زوار اربعین؛

تصاویری از خدمت رسانی موکب های سپاه به زوار اربعین در اسلام آبادغرب

تصاویری از خدمت رسانی موکب های سپاه به زوار اربعین در اسلام آبادغرب را مشاهده فرمائید.

به گزارشاسلام آباد خبر، در موج بازگشت زوار از عتبات عالیات سه موکب تحت عنوان خادمان راه بهشت توسط سپاه و بسیج در مسیر برگشت زوار اربعین حسینی (ع) جهت خدمت رسانی شایسته به زوار در شهرستان اسلام آبادغرب برپا گردید.

سرهنگ باوندپور فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: با همت و پشتیبانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه و همکاری و خدمت رسانی نیروهای سپاه و بسیج شهرستان اسلام آبادغرب، موکب خادمان راه بهشت۱ در محل یادمان مرصاد، موکب خادمان راه بهشت۲ در میدان امام حسین(ع) اسلام آبادغرب و موکب خادمان راه بهشت۳ در شهر حمیل با شعار حب الحسین یجمعنا برپا گردید.


وی افزود: در طول شبانه روز  در موکب حمیل بیش از 15 هزار پرس ودر هرسه موکب بیش از 50 هزار پرس غذای گرم  پخت و در سه وعده بین زوار توزیع می گردید.
 

سرهنگ باوند پور عنوان کرد: در روز بیش از 5 هزار نفر در موکب حمیل به استراحت پرداختند و شبانه نیز بیش از هزار نفر در موکب راه بهشت3 در جوار حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) در حمیل اسکان داده شدند.

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از حمایت ها و خدمت رسانی مردم، مسئولین، بیسجیان و خدام اربعین حسینی در شهر اسلام آبادغرب و حمیل تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی ست؛ بزرگترین موکب بین راهی استان کرمانشاه(خادمان راه بهشت1 ) در محل یادمان مرصاد با همت حجت الاسلام  جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بر پا گردید که در این موکب مقدس در جوار شهدای عملیات مرصاد، خدمات رسانی و اسکان شایسته و خاطره انگیزی از سوی پاسداران و بسیجیان به زائران اربعین حسینی ارائه گردید.