اسلام آباد خبر12:30 - 1398/08/11
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان اسلام آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصاویر

اسلام آبادخبر: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی کاروان راهیان نور دانش آموزان اسلام آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور معاونت های سپاه و آموزش و پرورش شهرستان کاروان راهیان نور دانش آموزان اسلام آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

 

سرهنگ باوندپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در حاشیه این برنامه گفت: ۳۲۰ نفر از دانش آموزان شهرستان در قالب 7 اتوبوس به اردوی راهیان نور غرب اعزام و از یادمان های بازی دراز ، مطلع الفجر و قصرشیرین بازدید می نمایند.


 حجت الاسلام مرادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در جمع دانش آموزان و والدین ایشان اظهار کرد: دانش آموزان شهرستان از یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی غرب کشور در هشت سال دفاع مقدس بازدید میکنند و توسط راویان بیشتر با ایثار و از خودگذشتگی های شهدا گرانقدر و رزمندگان دفاع مقدس آشنا میشوند.


 حجت الاسلام مرادی با اشاره به نقش مهم اردوهای راهیان نور در زنده نگهداشتن یاد شهدا گفت: روایتگری خاطرات دوران طلایی دفاع مقدس فرهنگ ارزشمند ایثار و مقاومت را معنا می ‌بخشد و خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان با تقویت برنامه های فرهنگی از قبیل اردوهای راهیان نور و انتقال ارزشهای انقلاب به نسل جدید میسر می شود.


 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام آبادغرب گفت : یقینا رفتن به مناطق عملیاتی مناطقی که جبهه وجنگ در آنجا بوده است برای انسان یک کلاس درس و دفاع مقدس یک گنجیه ارزشمند است که بستگی به تلاش توجه و پوشش ما دارد که بتوانیم از این گنجیه ارزشمند برای خودمان و آینده مملکت توشه برداریم .