اسلام آباد خبر16:25 - 1398/08/21
توسط رئیس دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب صورت گرفت؛

تقدیر از خادمان موکب زائرسرای قتیل العبرات دادگستری اسلام آبادغرب +تصاویر

رئیس دادگستری اسلام آبادغرب از خادمان موکب زائرسرای قتیل العبرات دادگستری شهرستان تقدیر بعمل آورد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  امروز آیین تجلیل از خادمان موکب زائرسرای قتیل العبرات اسلام آبادغرب که در ایام اربعین حسینی به زائران خدمت کرده بودند، در محل دادگستری شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم صادق عزیزی رئیس دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب گفت: در ایام اربعین حسینی به مدت 15 شبانه روز یک سوم کارکنان دادگستری شهرستان مشغول پذیرایی و خدمت رسانی به زوار عتبات بودند.

 

وی افزود: در این ایام 783 نفر اسکان شبانه یافتند و بیش از 1500 نفر در وعده های شام و صبحانه در زائرسرای قتیل العبرات اسلام آبادغرب پذیرایی بعمل آمد که انشاءالله سال آینده با ظرفیت بیشتری این خدمت رسانی صورت خواهد گرفت.

 

 

رئیس دادگستری اسلام آبادغرب عنوان کرد: این کار حال و هوای معنوی خاصی در دادگستری داشته و قطعا" آثار مثبتی هم در روحیه و رفتار کارکنان دادگستری و هم در دید مردم نسبت به دادگستری داشته و دارد.

 

عزیزی بیان داشت: برخی از لوازم این زائر سرا توسط کارکنان دادگستری شهرستان وقف گردید و بعضی از کارکنان بصورت خانوادگی جهت خدمت رسانی به زوار اباعبدالله حاضر شدند که انشاءالله مزد این کارشان را امام حسین(ع) می دهد.

 

در این مراسم به نمایندگی از جمعی از کارکنان دادگستری اسلام آبادغرب با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

 

گفتنی ست؛ راه اندازی زائر سرا در یک اداره برای اولین باردر کشور و در اقدامی معنوی و خداپسندانه توسط دادگستری اسلام آبادغرب اجرا گردید که با توجه به قرار گرفتن شهرستان اسلام آبادغرب در مسیر عتبات عالیات، زائر سرای قتیل العبرات با ظرفیت 150 نفر در شهریور ماه 98 برای خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین راه اندازی گردید.