اسلام آباد خبر11:50 - 1398/08/30
به مناسبت آغاز هفته بسیج صورت گرفت؛

دیدار بسیجیان و پرسنل سپاه اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان+تصاویر

صبح امروز به مناسبت آغاز هفته بسیج، بسیجیان و پرسنل سپاه اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز به مناسبت آغاز هفته بسیج به نیابت تجدید میثاق با ولایت، فرماندهان پایگاه های بسیج، فرماندار شهرستان، مدیران بسیجی و پرسنل سپاه اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

 

سرهنگ پاسدار فرامرز باوند پور فرمانده سپاه اسلام آبادغرب ضمن تبریک هفته بسیج به ظرفیت های و شاخصه های مهم بسیج اشاره نمود و گفت: بسیج و سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح و دستگاه های نظام، ضمن دفاع از ارزش های اسلامی، آماده خدمت رسانی به مردم در همه زمینه هاست.

 

در ادامه حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج مولود مبارک و عزیز انقلاب است و بسیجی افتخارش معنویت، کار با اخلاص برای خداست.

وی افزود: در دنیای پرتلاطم امروز شاخص های بسیج؛ تفکر بسیجی، تفکر خدایی، دوری از گناه و هوای نفسانی، دوری از فتنه گری و فتنه انگیزی است و هر روز افتخارات بسیج بیشتر می شود، لذا باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم علف های هرز وارد این گلستان پراز گل شود.

 

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد گفت: بسیج کار و تفکرش برای خداست و هرجایی نیاز به کمک بسیج بوده حضور پیدا کرده؛ در جنگ، در زلزله، در سیل و محرومیت زدایی تفکر بسیجی حرف اول را زده، پزشکان بسیجی، مهندسین بسیجی، دانش آموزان بسیجی، سپاه بسیجی، انتظامی بسیجی، ارتش بسیجی و همه اقشار مختلف مردمی با تفکر بسیجی در راه خدا و گوش به فرمان ولایت حضور پیدا کرده لذا تفکر بسیجی و اقدام و عمل بسیجی خیلی مهم است حتی اگر کارت بسیج هم نداشته باشند و در بسیج سازماندهی نشده باشند.

 

 

وی عنوان کرد: هر جایی در کشور نیز تفکر بسیجی حضور نداشته نظیر مدیریت امور اقتصادی کشور که درگیر تفکرغربی بوده پیشرفت نکرده ایم و این تنگناها و مضیقه ها بخاطر تفکر غربی برخی مدیران از اول انقلاب تاکنون بوده است اما هرجایی که تفکر بسیجی حاکم شود نظیر صنایع دفاعی، موشکی، هوا و فضا، پروژه های هسته ای و علمی پیشرفت خواهد کرد.

 

حجت الاسلام مهری با اشاره به حوادث اخیر در پی گرانی بنزین، گفت: مردم معترضی که به کف خیابان آمدند به هیچ عنوان ضدانقلاب نیستند اما وقتی اراذل و اوباش و ضد انقلاب میدان دار می شود، اعتراضات تبدیل به اغتشاش می شود، لذا تفکر بسیجی باید به لحظه باشد چون آسیب رساندن به اموال عمومی ضربه زدن به بیت المال است و یکی از وظایف بسیج در این روزها بصیرت افزایی است که بین معترضین و آشوبگران تفکیک قائل شویم.

وی افزود: وقتی رهبری فرمودند من از قانون حمایت می کنم حجت بر ما تمام است و در قضیه انتخابات و فتنه 88نیز رهبری معترضین را به قانون ارجاع دادند و مقام معظم رهبری در این قضایا مصلحت کل نظام در منطقه و جهان را در نظر می گیرد و همانند برخی مدیران نظر جزئی نگر و احساسی بیان نمی کنند.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: اگر فرمایشات و دور اندیشی مقام معظم رهبری نبود آتش این فتنه ها به این زودی خاموش نمی شد، هرچند مردم ما گلایه دارند اما برعلیه نظام شعار نمی دهند و بانک آتش نمی زنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس در آینده نزدیک اشاره نمود و گفت: فتنه های جدیدی توسط دشمنان در راه است تا دولت، شورای نگهبان و نظام را در تنگنا قرار دهند لذا باید مراقب باشیم و تفکر بسیجی و تفکر ضداستکباری باید در وسط میدان باشد و گوش به فرمان رهبری به دولت، قوه قضائیه و مجلس کمک کنیم هرچند گلایه ها و انتقاداتی بر ایشان وارد است تا به سمت بهتر شده وضعیت مردم پیش برویم.