اسلام آباد خبر14:23 - 1398/09/05
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

بسیج نهادی عاشورایی است/راهبرد مقاومت ما دشمن را از پناهگاه خود بیرون آورده است

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: بسیج نهادی عاشورایی است که ازآرمانهای امام و ولایت همچون نگینی درخشان محافظت میکند.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ پاسدار فرامرز باوندپور فرمانده سپاه اسلام آبادغرب اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مدعوین و بسیجیان خیرمقدم عرض نمود.

 

وی افزود:  شعار امسال هفته بسیج؛ بسیج چهل سال خدمت جهاد و شهادت است و مقام معظم رهبری فرمودند بسیجی کسی است که سینه اش را سپر می کند و با هر وسیله ای که در اختیارش است دفاع از انقلاب را بر عهده می گیرد .

 

فرمانده ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب بیان داشت: یک بسیجی اهل قلم است و با قلمش از نظام و انقلاب دفاع میکند، گاه یک بسیجی هنرمند است و با هنرش، گاه کساورز است و با تولیدات داخلی از وابستگی به خارج کم می کند یا بسیجی یک بنا و کارگر است و در قالب گروههای جهادی به نظام و انقلاب خدمت میکند یا یک حوزوی یا استاد دانشگاه است و یا یک مدافع حرم می شود و پرچمدار جهاد و شهادت و عزت و آبرو می شود یا گاهی بسیجی یک پزشکی است که در نقاط محروم به مردم خدمت میکند.

 

وی افزود: خدمات بسیج در این چهل ساله مایه مباهات شده است خدمات بسیج در سیل، زلزله و سازندگی فراموش نشدنی  است مگر می شود ملت این پرچمداری بسیج درعرصه خدمت  و دفاع از نظام  و جهاد و شهادت  را فراموش کند .

 

سرهنگ باوندپور تصریح کرد: بسیج و سپاه ریشه در سال ۶۱ هجری دارد. بسیج محصول تجربه ضربه خوردن امیر المومنین در مسجد کوفه است. بسیج نهادی عاشورایی است که ازآرمانهای امام و ولایت همچون نگینی درخشان محافظت میکند. بسیج از سرشت تقوا آفریده شده است و در آن مردانی با تقوا و پاکیزه وجود دارند .بسیج بر پایه محبت به خدا و رسول (ص) بنا نهاده شده است. بسیجسان امروز اشخاصی هستند که در برابر مومنان خاضع و در برابر کفار با وقار و مقتدر و شدید هستند.برای دین خدا و دین حق حتی از آبروی خود مایه می گذارند و از هیچ چیز نمی ترسند، روح برادری و اخوت  مایه این نهاد مقدس است، این تقوی از آنان مردانی ساخته است که هیچ صخره سختی نمی تواند برای آنها مانع ایجاد کند. بسیجیان ما چنین انسانهایی هستند مگر می شود  خدمات آنها را فراموش کرد.


وی افزود: از بدو تشکیل این نهاد مقدس به فرمان بنیانگذار انقلاب هیچ وقت زره بسیجیان پشت نداشته است ، چون بسیجیان هیچ وقت به دشمن پشت نمیکند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: امروز دشمن دچار اضطرار زبان شده است ،دشمن امروز قادر نیست قابلیت های  خود را به منفعت سیاسی  تبدیل کند، امروز ما شاهد هستیم که دشمن نه تنها در حال عقب نشینی  از جغرافیای گذشته است، بلکه دچار ضعف هم شده است، نرخ تنظیم سیاسی مفهومی است که امروز  دشمن برای موقعیت سیاسی  خود تعریف میکند، چنین است که هر چه هزینه میکند نتیجه نمیگیرد و انقلاب ما ثمره اش را می برد ما امروز شاهد شکست های سریالی و پی در پی دشمن هستیم چون راهبرد ما امروز مقاومت است و به همین خاطر در آستانه گام دوم انقلاب دشمن سرزمین و میدان جنگ را رها و به اذهان کشانده است تا روح مقاومت را در هم بشکند ولی باید بدانند که با مقاومت  قدرت معنی پیدا میکند و مقاومت تنها از روح رهبران الهی بر می آید.

 

وی عنوان کرد: شکست های امریکا بخاطر ظرفیت قدرتهای فیزیکی نیست بلکه بخاطر نداشتن رهبری معنوی است ،امروز اگر ما بر تمام  عرصه ها و صحنه ها بر دشمنان غلبه میکنیم و پیروز میدان هستیم ،بخاطر رهبری معنوی ست که آنها ندارند .امروز قدرت ما معتبر است و پشتوانه دارد و شاهد این حرف قدرت موشکهایمان است  و مردم اصل این قدرت هستند .دشمنان ما امروز هر جا حرکت کنند راه آنها سد کرده ایم  چون ما پشتیبانی جنگی قدرتمان را توسعه داده ایم و این یک هنر شرافتمندانه جنگی است .امروز دیگر محو رژیم صهیونیستی  برای مسلمانان یک رویا نیست بلکه یک حقیقت دست یافتنی  است .امروز دشمن آشفته تر از آن است که بعضی ها فکر می کنند .ان شاءالله در راهبرد مقاومت را سر لوحه خود قرار می دهیم .مرکز دشمن دچار سکون شده است و قادر به راهبرد حرکت نیست این یعنی مرگ تدریجی یک امپراتوری بزرگ  و سقوط آزاد دشمن  در برابر نظام ما که شاهد آن هستیم .

 

وی اضافه نمود: امروز راهبرد مقاومت "ما" دشمن را از پناهگاه خود بیرون آورده است .دشمن مصلوب الاراده شده است.امروز حتی اگر دیگران در مقابل دشمن اراده کنند به انقلاب اسلامی ایران نسبت میدهند چون مرجع قدرت ما را شناخته اند.مرجع قدرتی که اساس آن اسلام،انقلاب، و مقام معظم رهبری هستند.

 

سرهنگ باوند پور بیان داشت: امروز مقاومت را بر گزیده ایم چون در مقاومت قادر به تولید  قدرت هستیم  و اسلام و مردم و رهبری حقیقت زنده منبع این قدرت هستند.نباید فراموش کنیم که قدرت با مقاومت فرق دارد،امروزه کشورهایی مانند رژیم صهیونیستی هستند که دارای روح تهاجم هستند اما فاقد روح مقاومت و خیلی سریع در هم می شکنند.

 

وی افزود:  همچنان که نیروی قدس سپاه پاسداران توانسته در خارج کشور بر دهان دشمان این مرز و بوم افسار بزند و ما بسیجیان امروز در داخل با اتحاد و همبستگی و وحدت افسار بر دهان دشمنان داخلی بزنیم ،ما جهانی کردن قدرت را آموخته ایم ،در سکون دشمن بر ما غلبه میکند،باید دشمن را نا امید کنیم.


فرمانده سپاه شهرستان گفت: بسیج  موتور پیشرو و سرمایه اجتماعی این نظام است .و باید روح اسلام و اندیشه سیاسی را در جامعه جاری کنیم و در گام دوم انقلاب به فضل الهی قلمروهای اسلامی و تمدن اسلامی را می سازیم و قلمرو ها را گسترش مید هیم ،و به بسیج جهانی  می اندیشیدم.