اسلام آباد خبر16:47 - 1398/09/11
یادداشت/

سلبریتی‌های پلاستیکی در صف آشوبگران

مرصادنیوز: سلبریتی‌های پلاستیکی این بار وقیحانه‌تر در حمایت از آشوبگران اغتشاشات اخیر به میدان آمده‌اند و تامین امنیت کشور در برخورد با این عوامل فریب‌خورده و مهره‌های دشمن را تقبیح کرده‌اند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  یادداشت سردبیر:دود اعتراض از کنده سلبریتی‌ها بلند شد؛ البته این اولین بار نیست که هنرمندان و سلبریتی ها در متن یک حرکت اعتراضی قرار می‌گیرند، آنها همیشه در مسائل مختلف با اقدامات پوپولیستی سعی کرده‌اند جایگاهی برای خود دست و پا کنند.

 

اما این بار وقیحانه‌تر در حمایت از آشوبگران اغتشاشات اخیر به میدان آمده‌اند و تامین امنیت کشور در برخورد با این عوامل فریب‌خورده و مهره‌های دشمن را تقبیح کرده‌اند.

 

سلبریتی‌هایی که خود مسببین اصلی وضعیت پیش آمده هستند و باید فی‌الحال پاسخگوی مردمی باشند که به خاطر بی‌تدبیری‌های دولت متبوعشان درگیر مشکلات ریز و درشتی شده‌اند که دیگر طاقتشان از کارهای دولت عوام فریب طاق شده است، ژست طلبکارانه به خود گرفته اند.

هنوز تصویر مچ‌بندهای بنفش‌شان از ذهن مردم پاک نشده است؛ همان‌هایی که در انتخابات با حمایت از دولت روحانی وضعیت اسفناکی برای مردم پیش آوردند حالا دم از دفاع از حقوق مردم می‌زنند.

آنها به دور از لحظه ای درنگ و تامل در حوادث اتفاق افتاده اخیر - که ریشه اصلی آن در ناکارآمدی دولت در اداره امور کشور است- به جای روشنگری و آرام کردن فضا با هم مسابقه گذاشته‌اند که به بهترین شکل این حرکت ساختارشکنانه را توجیه کنند.

کسانی که برای آشوبگران دایه مهربان تر از مادر شده اند، درد اصلی مردم را کلا به حاشیه راندند تا صدای اعتراض مردم به دولتی که سنگش را به سینه می‌زدند شنیده شود.

در حالی که اعتراض مردم به شیوه و نحوه اجرای یک تصمیم غلط دولت بود -که البته رییس دولت هم از پذیرفتن مسئولیت آن شانه خالی کرد- چرا این جماعت در بیان این مطالبه مردم لال مانی گرفتند و از درد اصلی آنها حرف نمی‌زنند؟!

البته آنها حق دارند، چون افزایش سه برابری بنزین برای جنابشان با ماشین های چندصد میلیونی‌ چندان اهمیتی ندارد و شاید هیچ تاثیری در زندگی‌شان نداشته باشد و دردشان از چیز دیگریست.

اصلا اگر مردم وضعیت مناسبی داشته باشند و در سایه دولتی مسئولیت پذیر و وقت شناس و مدبر زندگی کنند اعتراضی هم نخواهند داشت؛ کما اینکه تا قبل از دولت های یازدهم و دوازدهم نداشتند، با این حال این تلاش هایشان برای در نظر گرفتن راهکارهای بیان اعتراض را در انتخاب دولتی کارآمد اگر داشتند وضعیت امروز کشور اینگونه نبود.

همچنین در شرایطی که مردم بصیر ایران اسلامی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب صف خود را از آشوبگران جدا کردند، حرکت این جماعت به معنی چراغ سبز نشان دادن به تخریب و آشوب است ولاغیر.

افرادی که مصداق سلبریتی‌هایی پلاستیکی هستند و فعالیت‌هایشان در مجازی بیشتر از واقعیت است و عوام‌فریبند نمی‌توانند پرچمدار حمایت از حقوق مردم باشند و بهتر است در شکل و شمایل دیگری به فکر کسب جایگاه اجتماعی باشند چون حنایشان دیگر برای مردم رنگی ندارد.