اسلام آباد خبر00:21 - 1398/09/14

مراسم تودیع و معارفه ریاست عقیدتی سیاسی تیپ۱۸۱ ارتش در اسلام آبادغرب برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی تیپ۱۸۱ ارتش در اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم تودیع و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی تیپ۱۸۱ ارتش در اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام غفور عظیم پور تودیع و حجت الاسلام هادی رشیدی معارفه شد

رییس امور روحانیون نیروی زمینی ارتش (نزاجا) در این مراسم گفت: دشمن امروز از راه‌های مختلف به دنبال لطمه زدن به معنویت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

حجت الاسلام «غلامرضا الله‌قلی» در مراسم تودیع و معارفه ریاست عقیدتی سیاسی تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام‌آباد غرب، افزود: تاریخ ۴۱ ساله انقلاب اسلامی ایران هیچگاه از تهدید دشمن خالی نبوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره ما را تهدید می‌کنند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توان بسیار بالایی برای رویارویی با دشمن برخوردارند و موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه به دست آورده‌اند.

رییس امور روحانیون نزاجا با تاکید بر اینکه باید هوشیاری خود را برای رویارویی با دشمن حفظ کنیم، اظهار داشت: اگر لحظه ای از دشمن و تهدیدات آن غافل شویم بدون شک شکست در انتظار ما خواهد بود.

حجت الاسلام "الله قلی" با اشاره به اهمیت ایجاد بعد معنوی در نیروهای مسلح گفت: کارکنان نیروهای مسلح باید در کنار سلاح و تجهیزات از روحیه بالا و ایمانی بسیار قوی برخوردار باشند تا بتوانند در مقابل دشمنان پیروز شوند.

 

امام جمعه اسلام‌آباد غرب نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: ارتباط تیپ ۱۸۱ زرهی با مردم صمیمی و برادرانه است و همیشه حضوری مقتدرانه و پر معنا بوده است.

حجت الاسلام «محمدطه مهری» ادامه داد: حضور ارتش و آمادگی کامل آن غرور و افتخار را به همه ملت بزرگ ایران هدیه می‌دهد و منجر به تضعیف روحیه دشمنان می شود.

 

 

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام «غفور عظیم پور» قدردانی و حجت الاسلام «هادی رشیدی» به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی تیپ181 زرهی معرفی شد.