اسلام آباد خبر21:47 - 1398/09/18
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تثبیت قیمت نهاده های دامی در راستای حمایت از تولیدکنندگان دام و طیور

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: تثبیت قیمت نهاده های دامی و آرامش خاطر تولیدکنندگان دام و طیور از سیاست های حمایتی جهاد کشاورزی است.

به گزارشاسلام آباد خبر،   جلسه کمیته فنی شهرستان با حضور مدیر، مسئول اداره  تولیدات دامی، مسئولین مراکز و کارشناسان امور دام مراکز جهاد کشاورزی دهستانها  در خصوص ثبت دامداران شهرستان در سامانه هویت گذاری دام و  توزیع نهاده های دامی  برگزار گردید.

 

در این جلسه مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب گفت: به منظور تثبیت قیمت نهاده های دامی و آرامش خاطر تولیدکنندگان دام و طیور، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان وظیفه دارد توزیع نهاده های دامی را با هوشیاری کامل انجام داده به گونه ای که این نهاده ها را دربین تولیدکنندگان واقعی توزیع کند که اداره امور دام شهرستان و مسئولین مراکز باید این مهم را به سرانجام برسانند و راهکار آن هم ثبت دامداران و تولید کنندگان دامی در سامانه هویت گذاری دامی است.

 


 کریمی  با اشاره به مهم بودن موضوع اقتصاد در شرایط کنونی کشور گفت: بحث اصلی امروز کشور اقتصاد است که یکی از مهمترین بخش های اقتصاد، کشاورزی و دامپروری است.


 وی همچنین یکی از وظایف مهم جهاد کشاورزی  بخصوص در ایام تحریم و جنگ اقتصادی دشمن حفظ ذخایر راهبردی نهاده های دامی جو، ذرت و کنجاله سویا دانست و گفت: در این مدت جهاد کشاورزی شهرستان به کمک اداره  امور دام و مسئولین مراکز و عاملین توزیع کننده نهاده های دامی تاکنون   ، ۴۶۵ تن جو، ۳۱۴  تن ذرت و ۹۶ تن کنجاله سویا در بازار و بین تولیدکنندگان توزیع کرده است.


  درخاتمه این جلسه در خصوص موانع و مشکلات موجود در رابطه با موضوع جلسه  سوالاتی از سوی مسئولین مراکز مطرح شد که مهندس کریمی، دلایل و راهکار آنها را ارائه نمود.