اسلام آباد خبر15:06 - 1398/09/21
با حضور فرمانده سپاه اسلام آبادغرب صورت گرفت؛

دیدار با بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب با حضور در منزل تنی چند از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و بازنشستگان سپاه با آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در معیت سرهنگ فلاح، همچنین حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب در معیت سرهنگ قاسمی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان با حضور در منزل تنی چند از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با آن‌ها دیدار و گفتگو کرند.

سرهنگ باوندپور در این دیدار‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه 1280 شهید والامقام شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار کرد: در سپاه پاسداران بازنشستگی معنی ندارد بلکه ماموریت دفاع از ارزش های اسلام  و مجاهدت در مسیر انقلاب تا پایان عمر یک پاسدار ادامه دارد.


وی عنوان کرد: بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه جهاد یکی از بزرگترین سرمایه سپاه هستند و لازم است بازنشستگان تجربیات خود به نسل جوانی که تازه وارد این عرصه شده اند انتقال دهند.


حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب نیز در این دیدارها گفت:  بازنشستگان سپاه بهترین سال‌های عمر خود را صرف دفاع از انقلاب و کشور نموده و باز هم هر جایی لازم بوده در دفاع از انقلاب به صحنه آمده اند.


وی افزود: بازنشستگان گنجینه‌ای از تجارب ارزشمند هستند لذا بایستی مقدماتی فراهم شود تا از تجارب این قشر معظم  در زمینه های مختلف استفاده گردد.

 

گفتنی ست؛ در این دیدار‌ها با اهدای لوح تقدیر وهدایایی از زحمات این عزیزان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر گردید.