اسلام آباد خبر14:26 - 1398/09/23
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسلام آبادغرب مطرح کرد:

توزیع ۱۴۰تن برنج تنظیم بازار در اسلام آبادغرب/اجرای 3500 مورد بازرسی در سطح شهرستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسلام آبادغرب گفت: ۳۵۰۰مورد بازرسی در سطح شهرستان صورت گرفته که متخلفین شناسایی و ۱۴۰ فقره پرونده برای متخلفین تشکیل شده وبه تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

 

 مهندس حاصلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر،  در خصوص کنترل قیمت افرایش  ونظارت بر آن  گفت: بعد از اینکه  افزایش قیمت بنزین پیش آمد  برنامه ریزی هایی درسطح شهرستان داشته ایم   وگشت های مشترک با ادارات ذیربط علی الخصوص تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اتحادیه شبکه بهداشت و اداره غله گشت‌های مشترکی برگزار شده  خوشبختانه جو بازار آرامی در سطح شهرستان حاکم می باشد.

 

وی افزود: در خصوص نانوایی ها ، قصابی ها  وخواربار فروشی ها علی الخصوص قیمت برنج  و دیگر اقلام پر مصرف نظارت ویژه وجود دارد  و از طریق طرح تنظیم بازار  ۱۴۰تن برنج وارد شهرستان شده و در بین مغازه ها توزیع  گردیده و هیچگونه کمبود کالا نداریم.

 

 مهندس حاصلی گفت:۳۵۰۰مورد بازرسی در سطح شهرستان صورت گرفته که متخلفین شناسایی و ۱۴۰ فقره پرونده برای متخلفین تشکیل شده وبه تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه : در سطح شهرستان  علی الخصوص مشکل گاز مایع سیلندری کمی با توجه به بحث صادرات در شهرستان مشکل ماشین LPG به دلیل قدیمی بودن نیاز به گاز کپسولی  دارند و با توجه  به اینکه غیر استاندار می باشد ولی چون محل اشتغالزایی و درآمد خانوادگی میباشد  نمیتوانیم به سادگی از کنار آن بگذریم و طی جلسه ای با شرکت نفت  وبر اساس تصمیمات گرفته شده بررسی  ومازاد گازی در اختیار فروشندگان LPG قرار داده میشود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسلام آبادغرب بیان داشت : بهترین راه شناخت متخلفین از طریق تلفن ۱۲۴ میباشد مردم  در خصوص گرانفروشی  و تخلف از فروشندگان گزارشات خود را از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند

 

حاصلی در پایان  در خصوص  شب یلدا و برنامه های کنترل قیمت ها و بازار میوه وتنقلات افزود: هرساله  برنامه ریزی داریم در خصوص شب یلدا  حداقل یک هفته قبل از شب یلدا طرح‌نظارتی در کل استان  ودر سراسر کشور اعلام می شود وبا همکاری  اتحادیه خشکبار  ومیوه فروشان بررسی و بازرسی  ویژه وتخصصی خواهیم داشت وبه امید خدانتایج را بعدا اعلام خواهیم کرد.


 گزارش از -فریبا- مرادپناه