اسلام آباد خبر08:57 - 1398/10/07
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب :

۹ دی بیانگر موقعیت شناسی و درڪ درست ملت ایران از حوادث و رویدادهای زمانه بود/ یاس و ناامیدی بزرگترین برنامه دشمنان و جریان نفوذ است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ۹ دی بیانگر موقعیت شناسی و درڪ درست ملت ایران از حوادث و رویدادهای زمانه بود.

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر،  گفت : حماسه ای ڪه مردم ایران خلق ڪردند یڪی از بی نظیر ترین رویدادهای تاریخ ایران است و بدون شڪ آنچه ڪه به این حماسه جایگاه ویژه می بخشد، موقعیت شناسی و بصیرت ملت ایران در صحنه عمل بود.


وی افزود : مردم ایران بیش از هر زمانی به فتنه انگیزی دشمنان پی برده اند و حماسه نهم دی نیز بیانگر این فهم درست مردم بود و اگر مردم به اتفاقات فتنه انگیز دشمنان ورود پیدا نمی ڪردند معلوم نبود چه اتفاقاتی بیافتد.


 خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسلام آبادغرب به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی یڪ حماسه بی بدیل بود و دلیل اهمیتش آن است ڪه این حماسه در پایان دهه سوم انقلاب و با حضور نسل های جوان انقلاب رقم خورد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: فتنه بخشی از جریان نفوذ در ساختار نظام اجتماعی ایران بود ڪه با اقتدار حضور حماسی مردم دفع شد.


وی در ادامه افزود: فتنه امروز یڪ اصل است، و نباید موضوعات فرعی و جزئی ما را از این جریان منحرف ڪند، و تلاش های دشمنان آن است ڪه جامعه امروز ما را متوجه موضوعات جزئی ڪنند و از موضوعات اصلی و اساسی دور ڪنند.


وی تصریح ڪرد: بدون شڪ جریان فتنه ۸۸ بخشی از جریان نفوذ دشمن بود و دشمنان نظام‌  تمام قدرت خود را به ڪار بردند تا اراده و بصیرت ملت ایران را به انحراف بڪشاند و بزرگترین پشتوانه و سرمایه  نظام ڪه مردم هستند را نسبت به ارزشهای نظام ڪم رنگ ڪنند.


تمری افزود: سیاه نمایی، یاس و ناامیدی ، پرداختن به مطالبات جزئی و بزرگ ڪردن اتفاقات و رویدادها اقدامات دشمنان نظام است ڪه شبڪه نفوذ آن را در داخل پیاده می ڪند و از طرفی بدنبال آن هستند تا مردم توجهی به دستاورد های نظام نداشته باشند.


تمری گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و اقتدار و قدرت ایران اسلامی ترس و وحشت را در جبهه استکبار به راه انداخته و لذا دشمنان بدنبال آن هستند تا اذهان ملت ایران را این موضوع دور کنند.


تمری با بیان اینڪه نظام اسلامی بزرگترین پشتوانه مردمی را دارا است گفت: مسئولان باید با دلسوزی و تعهد این پشتوانه را حفظ ڪنند و از هر موضوعی ڪه باعث یاس و ناامیدی مردم شود پرهیز ڪرده ومانع از شڪل گیری تجربه تلخ فتنه ۸۸ شوند، هر چند مردم نشان داده اند ڪه حاضرند با فتنه و هرجریانی ڪه بخواهد نظام، انقلاب و ولایت را تهدید ڪند آماده هر گونه جان فشانی و فداڪاری هستند.

 

وی از آحاد جامعه خواست در مراسم حماسه یوم الله ۹ دی ڪه در روز دوشنبه  ساعت ۱۰ صبح در مصلای نماز جمعه اسلام آبادغرب  برگزار می شود شرڪت ڪنند.