اسلام آباد خبر14:14 - 1398/10/15
با حضور مسئولین لشگری و کشوری استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب

مراسم سوگواری سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی در تیپ181 ارتش+تصاویر

مراسم سوگواری سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین لشگری و کشوری استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آباد غرب در حسینیه پادگان الله اکبر ارتش برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم سوگواری سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین لشگری و کشوری استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آباد غرب در حسینیه پادگان الله اکبر ارتش برگزار شد.


 حجت‌الاسلام والمسلمین مهری امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب که سخنران این مراسم بود گفت: حاج قاسم سلیمانی جزو ده شخصیت برتر و محبوب دنیا بود و حقیقتا او یک عارف به تمام معنا بود. او خودش را سرباز اسلام و دین و مقام معظم رهبری می دانست و این را هم در عمر مبارک ۶۳ سالگی خود اثبات کرد.


حجت‌الاسلام مهری گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی متعلق به حزب و جناح و گروه خاصی نبود،او متعلق به تمام آزادگان و آزادی خواهان عالم و جهان بود.


وی افزود: امروز خون حاج قاسم و مهندس ابوالمهدی جریان مقاومت را محکم تر و استوارتر از گذشته خواهد کرد و به فرموده مقام معظم رهبری،قطعا ما انتقام سخت خواهیم گرفت.

 


حجت‌الاسلام مهری خاطر نشان کرد: فرمانده معظم کل قوا با انتصاب سردار اسماعیل قاآنی نشان داد که راه جبهه مقاومت همچنان ادامه دارد.قطعا قاآنی یک سلیمانی است.او مغز متفکر جبهه مقاومت در سالهای اخیر بوده است.


امام جمعه اسلام آباد غرب در پایان سخنانش گفت: دشمنان بدانند که ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه،بسیج و نیروهای مسلح ایران، منتظر اشاره آقا هستند و این انتقام ،انتقامی است که زمان و مکان نمی شناسد.


در پایان این مراسم مداحان اهل بیت با مدیحه سرایی و کارکنان تیپ ۱۸۱ زرهی با سینه زنی و عزاداری یاد این شهید گرانقدر را گرامی داشتند.

 

حزن و اندوه کارکنان تیپ 181 ارتش در مراسم سوگواری سردار شهید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی حال و هوای معنوی به این مجلس نورانی بخشیده بود.