اسلام آباد خبر14:10 - 1398/10/16
فرماندار دالاهو مطرح کرد:

با اتمام گازرسانی پکیج ریجاب، بیش از 90 درصد روستاهای دالاهو از نعمت گاز برخوردار خواهند شد

فرماندار دالاهو گفت: با اتمام گازرسانی پکیج ریجاب، بیش از 90 درصد روستاهای شهرستان دالاهو از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار دالاهو در جلسه پیگیری گازرسانی به شهر ریجاب گفت: با اتمام گازرسانی پکیج ریجاب، بیش از 90 درصد روستاهای شهرستان دالاهو از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

 

کرم محمدی در این جلسه که با حضور مسولین شرکت جهاد نصر  بعنوان پیمانکار پروژه برگزار گردید،  تاکید نمود:  به هر شکل ممکن بایستی موانع و مشکلات اجرایی این پروژه سریعا رفع گردد و همه دستگاه های ذیربط مکلف به همکاری لازم  بمنظور برخورداری مردم منطقه از این نعمت  می باشند.

 

وی در این جلسه از پیمانکار خواستار بهره برداری فاز اول پروژه در شهر ریجاب را تا قبل از دهه فجر امسال خواستار شد.

 

گفتنی ست؛ در حال حاضر  ۳۵ روستای شهرستان گازدار هستند و با اجرایی شدن این پکیج ۹۸ درصد روستاهای  شهرستان از این نعمت خدادادی بهرمند خواهند شد . اعتبار این پروژه بیش از ۵۲ میلیارد تومان است که با عنایت ویژه بازوند استاندار محترم  تامین  گردیده است.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، فرماندار دالاهو هفته خود را با ده گردشی و سرکشی از روستاهای بخش گهواره شروع کرد و گفت: توجه به توسعه روستاها سیاست محوری دولت است.

کرم محمدی در این بازدید دستور پیگیری موارد ذیل را صادر نمودند؛

 بهسازی و مخروط ریزی مسیر راه دسترسی روستای روکوان 

 بهسازی شبکه برق روستا گوراجوب قشلاق 

 اصلاح طرح هادی روستا و بهسازی معابر روستا 

 کمک به اجرای طرح اشتغالزایی گاوداری های سنتی روستای گوراجوب قشلاق

 برنامه ریزی بمنظور رفع مشکل آب شرب روستا 

در این برنامه حسن امامی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، سلیمی بخشدار گهواره و جمعی از مدیران دستگاه های خدمات رسان وی را همراهی کردند، و از روستاهای روکوان و گوراجوب قشلاق بازدید نمودند.

بختیاری دهیار روستا با توجه به عملکرد و پیگیری های دلسوزانه، مورد تقدیر فرماندار قرار گرفت و همینطور از زحمات آقای سلیمی بخشدار  گهواره نیز تقدیر گردید.