اسلام آباد خبر10:22 - 1398/10/19
با حضور خانواده معظم شهدا، مردم و مسئولین شهرستان/

یادواره شهدای مقاومت و یکصد شهید فرهنگی و دانش آموز در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

یادواره شهدای مقاومت، یادبود سپهبد شهید حاج‌قاسم‌سلیمانی و یکصد شهید فرهنگی و دانش آموز در مسجد الزهرا (س) اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، یادواره شهدا، یادبود سپهبد شهید حاج‌قاسم‌سلیمانی و یکصد شهید فرهنگی و دانش آموز با حضور خانواده معظم شهدا، مردم و مسئولین در مسجد الزهرا (س) اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تحقق وعده صادق را به ملت ایران تبریک گفت.

 

وی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی ذبح عظیم ملت ایران برای جبهه بین المللی مقاومت اسلامی و تمام آزادگان عالم بود.


حجت الاسلام مهری در آئین بزرگداشت شهدای مقاومت و یکصد شهید فرهنگی و دانش آموز شهر شهیدان مرصاد بیان کرد: ذبح عظیم ملت ایران توسط طاغوت اعظم و شیطان اکبر آمریکای تروریست و جنایت کار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی عنوان کرد:  قطعا خون پاک حاج قاسم و یاران همرزمش دامن جنایتکاران و استکبار جهانی را خواهد گرفت و نابودی آمریکا در منطقه و محو رژیم منحوس اسرائیل را از روی کره خاکی بدنبال خواهد داشت .

 

گفتنی ست؛ در این آئین نورانی که با همکاری فرهنگی اجتماعی سپاه و آموزش پرورش شهرستان(دبستان ستارگان) برگزار شد، برنامه های معنوی دیگری نظیر خیرمقدم و ابراز همدری برجی رئیس آموزش و پرورش با خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز، نواختن زنگ انتقام توسط امام جمعه شهرستان و سینه زنی حضار با نوحه خوانی کربلایی میلاد احمدیان اجرا گردید که حال و هوای معنوی خاصی به مجلس بخشید.