اسلام آباد خبر00:37 - 1398/10/21
مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

بیش از ۱۵۰ خانواده در اسلام آبادغرب تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند/ انجمن نیازمند حمایت خیرین و رسانه ها می باشد

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اسلام آبادغرب مطرح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت انجمن توزیع گردیده است.

 رشید عبدی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: انجمن حمایت زندانیان اسلام آبادغرب هم اکنون بیش از ۱۵۰ خانواده نیازمند زندانی تحت پوشش دارد.

 

وی افزود:  هیئت مدیره این انجمن مسئولین محترم شهرستان از جمله؛ امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، رئیس زندان و معتمدین شهرستان می باشند و توسط ۲۰ نفر خیر چندین نهاد از جمله هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره آموزش و پرورش، شهرداری و سایر ادارات پشتیبانی می گردد و کمک های نقدی و غیر نقدی با نظارت مستقیم دادستان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می گردد.

 

رشید عبدی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت انجمن توزیع گردیده است.

 

وی بیان داشت: وظیفه انجمن حمایت از زندانیان کمک معیشتی به خانواده های نیازمند، کمک هزینه درمان و کمک هزینه آموزش و تحصیل فرزندان و اشتغالزایی برای خانواده‌های نیازمند تحت پوشش می باشد.

 

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع مدارس تعداد ۱۰۰ بسته لوازم تحریر کیف و کفش به ارزش تقریبی ۲۰۰میلیون ریال در بین فرزندان زندان توزیع گردید و مرحله دوم آن به تعداد ۷۵ بسته لوازم تحریر توسط آموزش و پرورش تحویل انجمن گردید که در حال توزیع می باشد. همچنین در ماه جاری تعداد ۲۰۰ بسته لباس های مختلف زنانه،مردانه وبچگانه توسط هلال احمر شهرستان به انجمن تحویل و در حال توزیع در بین خانواده‌های نیازمند می باشد.

 

وی با اشاره به پشتیبانی این انجمن توسط ۲۰ نفراز خیرین، تأکید نمود: لازم است عملکرد این انجمن توسط رسانه‌ها به جامعه معرفی گردد چون پایگاه اصلی حمایت از انجمن، حمایت خیرین و کمک های مردمی می باشد.

عبدی تصریح کرد: رویکرد این انجمن به سوی درآمد پایدار با ایجاد دکه ها و غرفه های تجاری و غیره می باشد.

 

وی افزود: مردم عزیز و خیرین می توانند کمک های غیرنقدی را به آدرس اسلام آبادغرب- میدان شهید بهشتی- دادسرا- ساختمان انجمن از حمایت زندانیان کدپستی 6761943135 تحویل نمایند

شماره حساب‌های کمک‌های نقدی عبارتند از 0106410767004 نزد بانک ملی شعبه شهید چمران اسلام آباد غرب و شماره کارت مجازی 6037997599068187 بانک ملی شعبه حدادعادل اسلام آباد غرب بنام انجمن حمایت از زندانیان  با تلفن تماس  08345223507 می باشد