اسلام آباد خبر01:22 - 1398/10/21
با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد؛

آیین نامگذاری بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اسلام آبادغرب

در جهت بزرگداشت فرهنگ شهادت و مقام والای شهید به پیشنهاد شهردار اسلام آبادغرب آیین نامگذاری بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  آیین نامگذاری بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار و شهردار اسلام آباد غرب و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

علی حمیدی تبار شهردار شهرستان اسلام آباد غرب در حاشیه این آیین شهادت سردار سرافراز جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به تمام دوستداران این شهید و آزادی خواهان و رهروان راه حق و حقیقت  تبریک و تسلیت گفت.

 علی حمیدی تبار در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر گفت :همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که حفظ و نگهداری یاد شهدا کمتر از شهادت نیست بنده به عنوان خادم مردم درخواست جلسه فوق العاده از شورای شهر مبنی بر اینکه یکی از بلوارهای شهر اسلام آباد غرب به عنوان نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شود

وی افزود:اعضای محترم شورای شهر در جلسه فوق‌العاده مورخ ۱۴/ ۱۰ /۹۸ به اتفاق آراء تشکیل و مصوب کردند بلوار حد فاصل شهید محمد منتظری تا بلوار طالقانی به عنوان بلوار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شود

 شهردار اسلام آبادغرب عنوان کرد :انتخاب این نامگذاری به عنوان یک آغاز و یک فرهنگ جهت حفظ و ارزش گذاشتن به مقام شهدا و شهید و شهادت است.

 

وی افزود: شهید سلیمانی متعلق به هیچ گروه حزب و یا جناحی نبوده و متعلق به تمام جهان اسلام و آزادی خواهان جهان خواهد بود.

 

 حمیدی تبار در پایان گفت: بنده وظیفه خود دانستم قدمی کوچک در این راه برداشته و امید است تفکر این سردار گرانقدر در جامعه حاکم و جاری باشد که فقط برای رضای خدا و برای دفاع از تمام مسلمین تلاش نمود.

عکس وحید یاری، گفتگو میترا باباخانی /