اسلام آباد خبر17:43 - 1398/11/03
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب:

راهیان نور بخاطر پررنگ بودن ارتباط شهدا با خدا تاثیرگذار شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور دانش آموزی گفت: راهیان نور سفری عظیم است که به خاطر پررنگ بودن ارتباط شهدا با خدا این چنین تاثیر گذار شده است .

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور دانش آموزی گفت: با آغاز ماه‌های آذرو بهمن همچنین فروردین و اردبیهشت، دانش‌آموزان مقاطع مختلف کشور برای آشنایی با سبک زندگی، حماسه و مقاومت رزمندگان اسلام که در هشت سال دفاع مقدس برگ نورانی‌ای را در تاریخ کشورمان به وجود آوردند، به مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.

 

وی افزود: ۱۶اتوبوس از دانش آموزان شهرستان اسلام آبادغرب با همکاری سپاه و آموزش و پرورس به این سفر نورانی اعزام می شوند و ما باید بتوانیم بر افکار و اخلاق آنها تاثیری مثبت داشته باشیم و پس از پایان این سفر  با آنها در تماس بوده و آنها را همراهی کنیم و مطمئنا تاثیر کلام افرادی مانند شما عزیزان که در بطن جنگ و انقلاب بوده اید بسیار است.

 

حجت الاسلام مرادی خاطر نشان کرد: در این سفر افراد بسیاری با ظاهرهای مختلف دعوت شده و در این سفر نورانی و پربرکت حضور پیدا می کنند و من سال های دور سعادت حضور در یکی از همین کاروان های راهیان نور را داشتم و پس از ورود به طلائیه یکی از افرادی که ظاهری مذهبی نداشت شروع به گریستن کرد و پس از جویا شدن علت گریه به من گفت: من نمی دانم چه اتفاقی افتاده فقط یک بغضی در گلو دارم و باید گریه کنم.

 

وی تصریح کرد: راهیان نور سفری عظیم است که به خاطر پررنگ بودن ارتباط شهدا با خدا اینچنین تاثیر گذار شده است .

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب عنوان کرد: روحانیون  و راویان باید با تبلیغات چهره به چهره به فضای جوانان نزدیک و با انها همراه شوند.

 

وی ادامه داد: انس گرفتن با دانش آموزان باعث می شود آسیب های آنها را شناسایی کنید و به دنبال رفع آنها باشید.

گزارش از سارایی/