اسلام آباد خبر14:46 - 1398/11/04
امام جمعه موقت اسلام آباد غرب:

اقتدار و عظمت ایران اسلامی به برکت مکتب شهید سلیمانی بدست آمد

اسلام آبادخبر: امام جمعه موقت اسلام آباد غرب گفت: این اقتدار و عظمت ایران اسلامی همه به برکت مکتب شهید سلیمانی بدست آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام روح اله کرمی در خطبه های نمازجمعه اسلام آباد غرب با اشاره به  بیانات رهبری در نمازجمعه تهران اظهار کرد: به فرموده رهبری  شهادت سردار سلیمانی یوم الله است.

 

 

وی افزود: حضور پررنگ و بی نظیر مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی حماسه ای به یاد ماندنی را رقم زد

 

.

امام جمعه موقت اسلام آباد غرب گفت: در هفته های اخیر دو ماجرای  تلخ و شیرین رخ داد، شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی بود برای تمامی مردم و جبهه مقاومت و بدنبال آن
حضور میلیونی مردم عراق و ایران در شهرهای مختلف که این دست قدرت الهی بود.

 

 

.وی تصریح کرد: اگر حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدای مقاومت را جناحی با حزبی بدانیم خیانت است چون مردم با همه سلایق و گروه بندی ها آمدند.

 

 

حجت الاسلام کرمی گفت: آمریکا می خواستند ایران را تروریست بخوانند اما دست خدا فوق ایدیهم بود و ماجرا بر عکس شد و ملت های جهان از این حرکت تروریستی آمریکا بیدار شدند. ان الله معنا

 

 

وی با اشاره به  اتفاق مهم شکست هیمنه پوشالی آمریکا، بیان کرد: موشکهایی که به  عین الاسد زده شد به خوبی قدرت پوشالی آمریکا را زیر سوال برد و این اقتدار و عظمت ایران اسلامی همه به برکت مکتب شهید سلیمانی بدست آمد.

 


وی افزود: دشمن قصد داشت از ماجرای تلخ سقوط هواپیمایی بویینگ سوء استفاده نماید و دو دستگی ایجاد کند و خواستند اوضاع کشور را ناآرام کنند  اما پیام بصیرت خانواده‌های داغدار  دشمنان را ناامید کرد.

 


امام جمعه موقت شهرستان گفت:  برخی از سلبریتی های بی درد و کاخ نشین که خود را از مردم می دانند و در طبل دشمن می کوبند آتش بیار معرکه شدند، اینها دم از مردم می زنند و در تجمع اهانت به عکس شهید با سفیر انگلیس عکس می گیرند، آیا مردم آن چند نفر توهین کنندگان هستند یا حضور میلیونی مردم در تشییع شهید.

 

 

وی از شورای نگهبان که بی تعارف صلاحیت کاندیدا های مجلس را بررسی کرد تشکر نمود.

 


وی اضافه نمود بعضی از نمایندگان فعلی مجلس که رد صلاحیت شدند که این مسأله خیلی از مسائل سالهای گذشته و چهره بعضی از نمایندگان را مشخص کرد البته این مسأله کلیت ندارد و هنوز اعلام نهایی نشده است.