اسلام آباد خبر09:09 - 1398/11/05
با بدرقه مسئولین صورت گرفت؛

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان اسلام آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور+تصاویر

کاروان راهیان نور دانش آموزان اسلام آبادغرب با بدرقه مسئولین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز  با حضور معاونت های سپاه و آموزش و پرورش شهرستان کاروان راهیان نور دانش آموزان اسلام آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

 

سرهنگ باوندپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در حاشیه این برنامه گفت: 280 نفر از دانش آموزان شهرستان در قالب 6 اتوبوس به اردوی راهیان نور غرب اعزام و از یادمان های بازی دراز ، مطلع الفجر ، قصرشیرین و مرصاد بازدید می نمایند.

 

سرگرد پاسدار محمد شریفی مدیر اداری پشتیبانی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: راهیان نور یکی از کارهای ارزشمند است که با پتانسیل جوانان اجرا می گردد.

وی افزود: دانش آموزان در این اردوی راهیان نور بدون واسطه از مناطق عملیاتی بازدید می نمایند و بصورت چهره به چهره از قول راویان (پیشکسوتان دفاع مقدس) با رشادت های رزمندگان در جبهه ها آشنا می شوند.

شریفی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری، عنوان کرد: سپاه و آموزش و پرورش در راستای هم افزایی و توفق بیشترین همکاری را راهیان نور با هم دارند.

وی افزود: عزت ما در جهان مدیون خون شهدا و ایثارگران است و آشنا کردن جوانان با سیره شهدا یک هدف بسیار مهم است که در سرلوحه امورات ما قرار دارد.

حجت الاسلام رستمی از مدرسان حوزه علمیه شهرستان نیز با تأکید بر لزوم آشنایی نسل جدید با فرهنگ جبهه و جنگ، گفت: شهید قاسم سلیمانی  اسوه مقاومت بود که توسط استکبار به شهادت رسید.

وی افزود: دشمنان فکر می کنند با شهادت  سرداران ما می توانند به انقلاب ضربه بزنند در حالیکه سخت در اشتباهند چون با شهادت اسطوره های ما این انقلاب صادر می شود.