اسلام آباد خبر10:51 - 1398/11/12
در اولین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

دیدار مدیران اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان به مناسبت دهه فجر

در اولین روز از دهه مبارک فجر اعضای شورای اداری و تأمین شهرستان با امام جمعه اسلام آبادغرب دیدار کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  در اولین روز از دهه مبارک فجر به منظور تجدید بیعت با ولایت، مدیران اعضای شورای اداری و تأمین شهرستان با امام جمعه اسلام آبادغرب دیدار کردند.

 

در این آیین فرماندار اسلام آباد غرب با تبریک آغاز دهه مبارک فجر عنوان کرد دهه فجر یادآور خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی است و امروز سالروز ورود امام یکی از بارزترین روزهای انقلاب است که در تاریخ جاودانه شده است، امام قرار بود ۶ بهمن وارد کشور شود اما به علت اینکه دولت خائن بختیار فرودگاه را بسته بود امام در ۱۲ بهمن به کشور وارد شد.

وی افزود: امام در اولین سخنرانی خود در بهشت زهرا با این سخنان که من دولت تعیین می کنم و من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می کنم شور و شوق انقلابی در مردم ایجاد کرد و تجدید بیعت مردم با امام و انقلاب در رفراندوم ۱۲ فروردین ۵۸ تجلی پیدا کرد که با  98/5 درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و از آن روز به بعد با استقرار نظام اسلامی ملت استوار ایستاده و بر مشکلات غلبه نموده است.

 

 

حیدری گفت: ملتی که می خواهد استقلال داشته باشد قطعاً مشکلات و موانعی دارد اما مدیران باید در کنار مردم  تلاش کنیم برنامه های خدمت به مردم و انقلاب را پیاده سازی نماییم.


فرماندار اسلام آباد غرب با تشریح برنامه های دهه فجر شهرستان گفت: امسال در دهه مبارک فجر بیش از 30 پروژه عمرانی با اعتبارات بیش از۳۰ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب با تبریک دهه مبارکه فجر اظهار کرد: این ایام، ایام الله است چون با خون و شهادت عجین شده است و ایام الله شاخصه هایی دارد و باید تنظیم شود. این ایام هر ساله توسط مردم گرامی داشته می‌شود و کارگزاران نظام اسلامی باید در دهه مبارک فجر به مردم گزارش بدهند که چه خدماتی برای مردم ارائه شده است

  وی با اشاره به سه عنصر عقیده، حضور مردم و رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب گفت:  مردم بخاطر عقیده اسلامی و اعتقادشان جان دادند و مبارزه کردند و باعث تشکیل انقلاب اسلامی شدند و حضور مردم چه قبل و بعد از انقلاب واجب بوده و هست و اگر مردم نباشند انقلاب، حکومت و جمهوریت معنا پیدا نمی‌کند و اقتدار و وحدت رویه انقلاب از حضور مردمی است که باید مغتنم شمرده شود و باید قدردان حضور و اعتماد مردم باشیم و عنصر سوم رهبری نظام اسلامی است که در جمهوری اسلامی ایران رهبری فقیه عادل جامع الشرایط است که به اسلام بر می گردد و اگر این نعمت را نداشتیم انقلاب ما ممکن بود به انحراف و دیکتاتوری کشیده شود همچنان که برخی افراد سوال می کنند چرا برخی را از روسای جمهوری اسلامی ایران در اواخر یا در حین خدمت زاویه پیدا می‌کنند و اینجا نعمت رهبری مشخص می‌شود که ولایت فقیه از استکبار، انحراف و دیکتاتوری جلوگیری می کند.

 

 

حجت الاسلام مهری عنوان کرد: در طول تاریخ انقلاب های فراوانی مانند انقلاب فرانسه و الجزایر تشکیل شده اما پایدار نبودند ولی انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال توفنده و پیروز پیش می رود که این به خاطر وجود این سه عنصر است و هر زمان ما این سه عنصر اعتقاد، حضور مردم و رهبری را پیروی کردیم خیلی از مشکلات جامعه ما حل شده و دشمن ناامید شده است.


وی تاکید کرد: مدیران دستاوردهای انقلاب را بیان کنند و نباید خجالت بکشند این همه خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده و از آن طرف شبکه های ظالم خارجی می گوید جمهوری اسلامی کاری نکرده در صورتی که  مردم ما اکنون در دور افتاده ترین روستاهای کشور از نعمات آب برق و اکثرا" گاز برخوردار شدند و مهم‌ترین از همه امنیتی است که در کشور داریم لذا باید خدمات نظام را بیان کنیم و اگر برخی افراد فکر می کنند که اگر خدمات یک دولتی را برجسته کنیم شاید دولتی دیگر تضعیف شود این ها ناشی از تفکر مغزهای کوچک است، ما باید خدمات چهل ساله نظام اسلامی را به مردم بگوییم چون دشمن برای ناامیدی جوانان ما نقشه می کشد.

حجت‌الاسلام مهری با تأکید بر اینکه؛ وظیفه ما حفظ آرامش و وحدت است، گفت: با وجود مشکلاتی که وجود دارد همین که مسئولین شهرستان برمدار اتحاد و برادری خدمت‌رسانی می‌کنند بالاترین نعمت است و باید آرامش، امنیت و اتحاد شهرستان در آستانه انتخابات حفظ شود و نباید اجازه داد مسائل تفرقه انگیز مطرح گردد تا انشالله انتخابات آرام و باشکوهی برگزار شود.

در خاتمه امام جمعه شهرستان از اصحاب رسانه و مدیرانی که گزارشات خدمات ۴۰ ساله انقلاب را ارائه نموده اند تقدیر و تشکر نمود.