اسلام آباد خبر15:49 - 1398/11/14
به مناسبت دهه فجرصورت گرفت؛

جشن انقلاب در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

به مناسبت دهه مبارک فجر جشن انقلاب در تالار شهرداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور پرشور مردم و مسئولین جشن انقلاب در تالار شهرداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در چله اول دستاوردهای افتخارآمیزی برای ما به ارمغان آورده است به صورتی که در دور افتاده ترین روستاهای شهرستان مردم درخواستی جز اینترنت پرسرعت ندارند که این نشان از این است که در این روستاها همانند شهر نعمات و امکانات رفاهی و زیرساختی و رفاهیات فراهم شده است.

وی افزود: مردم به خوبی می دانند که نظام در چله اول انقلاب علی رغم تحریم های ظالمانه دشمن و جنگ 8 ساله خدمات شایان توجهی در فراهم نمودن زیرساخت ها انجام داده و در چله دوم انقلاب بودجه کشور در خدمت رفاه، اشتغال و توسعه و تسهیلات مولد خواهدبود.

امام جمعه شهرستان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از مردم خواست با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری نماینده شایسته ای را برای مجلس انتخاب نمایند تا در راستای رفع مشکلات و گرفتاری مردم گام بردارد.

در این مراسم، ویژه برنامه های سرود انقلاب، تواشیح و اهدای 41 کارت هدیه به قید قرعه به شرکت کنندگان بمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی، برگزار شد.