اسلام آباد خبر16:17 - 1398/11/14
در سومین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

گازرسانی به ۷ روستای اسلام آبادغرب با حضور استاندار کرمانشاه/ افتتاح پروژه دامپروری در شهرستان

گازرسانی به ۷ روستای اسلام آبادغرب با حضور استاندار کرمانشاه امروز با حضور بازوند استاندار کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران افتتاح و کلنگ زنی چند طرح اسلام آبادغرب صورت گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر،  صبح امروز بازوند استاندار کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح به اسلام آبادغرب سفر کرد.

 

در اولین برنامه کاری، استاندار به همراه حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب و حیدری فرماندار شهرستان یک طرح دامپروری شامل گوساله پرواری ۱۰۰ راسی با اعتبار ۸ میلیاردو ۵۴۰ میلیون ریال اعتبار افتتاح و به بهره برداری رسید.

 گفتنی است این طرح برای ۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 

 

 

  امروز در سومین روز از دهه مبارک فجر، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه به همراه حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب  و حیدری فرماندار شهرستان عملیات گازرسانی به ۷ روستای منطقه دیزگران اسلام ابادغرب را آغاز کردند.

 این پروژه با اعتبار ۳۱ میلیارد شروع و با اجرای آن ۳۰۵ خانوار این روستاها از نعمت گاز بهره مند می شوند.

 

در ادامه برنامه ها در بخش حميل با حضور حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب و مهندس بازوند استاندار کرمانشاه از تابلوي شهرك سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني رونمایی شد.
 

 با درایت مهندس جلوند شهردار  حمیل یکی از شهرک های شهر حمیل به نام سپهبد شهید سلیمانی نامگذاری و توسط استاندار از تابلوی این شهرک رونمایی شد.

 

 

در پایان برنامه های صبح امروز نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان حضرت طاهره(س)  اسلام آباد غرب با حضور حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان و حیدری فرماندار، برجی رئیس آموزش و پرورش وجمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.