اسلام آباد خبر10:36 - 1398/11/15
به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد؛

محفل انس با قرآن نیروهای مسلح در اسلام آبادغرب+تصاویر

به مناسبت دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن مشترک نیروهای مسلح در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز به مناسبت دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن مشترک نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی در تیپ 181 ارتش اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حجت الاسلام رشیدی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 181 ارتش در این آئین معنوی ضمن خیرمقدم به مسئولین و مدعوین، اتحاد و همدلی را از ثمرات مهم انقلاب دانست و گفت: به کوری چشم دشمنان بعد از 40 سال از گذشت انقلاب اتحاد و همدلی بین نیروهای مسلح و مردم برقرار بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در این مراسم نورانی با تبریک ایام الله دهه فجر به روح ارواح طیبه شهدا درود و صلوات فرستاد.

وی با بیان اینکه؛ انقلاب ما انقلاب قرآن بود، اظهار کرد: اولین اعتراضات امام راحل و عظیم الشأن به حکومت طاغوت بخاطر قرآن و احکام دین اسلام بوده که موجب آغاز مبارزات و پیروزی انقلاب شد و همواره در طول سالیان بعد از انقلاب نیز احکام اسلام و انقلاب مورد تاکید امامین انقلاب( امام خمینی(ره) و امام خامنه ای) بوده و به برکت قرآن با وجود مشکلات ، تحریم های ناجوانمردانه و نقشه های پلید دشمنان، چله اول انقلاب با کارنامه پرافتخار سپری گردید.

حجت الاسلام مهری همچنین به تبیین بحث خودباوری و دستاوردهای علمی و صنایع دفاعی جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: در سایه پیروی از ولایت، مردمی بودن انقلاب، اقتدار نیروهای مسلح و امنیت کشور بیش از پیش تجلی پیدا کرده و هیمنه استکبار در هم شکسته شده است.

 

در خاتمه این محفل نورانی از سه قاری این مراسم معنوی  از نیروهای مسلح سپاه، ارتش و انتظامی از سوی فرماندهی و عقیدتی سیاسی تیپ 181 ارتش تجلیل بعمل آمد.