اسلام آباد خبر10:41 - 1398/11/16
به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد؛

ویژه برنامه نسیم انقلاب در اسلام آبادغرب+تصاویر

به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه برنامه "نسیم انقلاب" با حضور اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت دهه مبارک فجر به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه برنامه "نسیم انقلاب" با حضور اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان در مجتمع غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آباد غرب برگزار شد.

این برنامه با حضور حیدری فرماندار ، محمدی زاد بخشدار مرکزی، تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، روسا و هنرمندان انجمن های فرهنگی هنری برنامه نسیم انقلاب به مناسبت چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.


در ابتدای مراسم خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با تبریک یوم الله دهه فجر گفت : این ایام فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه های فرهنگی هنری است.
تمری در ادامه از روسای انجمن ها و موسسات فرهنگی هنری و قرآنی که زحمت این برنامه را کشیده بودند تقدیر و تشکر کرد و افزود : از اینکه برنامه به شکل صمیمانه و دور همی تدارک دیده شده و شاهد حضور تمامی هنرمندان شهرستان در این برنامه هستیم جای تقدیر و تشکر دارد.

 


در ادامه حیدری فرماندار شهرستان با تبریک دهه فجر گفت : باید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که زمینه این برنامه به شکل صمیمانه کشیده اند تقدیر و تشکر نمایم .
وی افزود: هنر بهترین ابزار برای مقابله با هجمه دشمنان و فرهنگ سازی درست است و در هر حوزه ای اگر از ظرفیت هنر استفاده بکنیم بدون شک موفق خواهیم بود.
فرماندار شهرستان افزود : امروز شاهد آسیب های اجتماعی هستیم که کاهش این آسیب ها نیازمند بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و هنری است.
در این مراسم شاهنامه خوانی ، اجرای شعر خوانی ، تکنوازی تنبور و سه تار ، اجرای هوره، نمایش ، اجرای زنده نقاشی ، خوشنویسی و سفال به صورت همزمان انجام شد.
در پایان مراسم از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی با اهداء لوح تقدیر و هدایای نقدی تقدیر بعمل آمد‌.