اسلام آباد خبر11:52 - 1398/11/20
امام جمعه اسلام آبادغرب:

انقلاب اسلامی یک مکتب الهی است/ مادران شهدا نقش مهمی در خلق حماسه های انقلاب داشتند

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: انقلاب اسلامی مکتبی الهی است که با وجود مادران و همسران شهدا حماسه های انقلاب به وجود می آید.

به گزارشاسلام آباد خبر، چهارمین یادواره تکریم مادران و همسران شهدا و یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجدصاحب الزمان (عج) روستای کندهر با حضور حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب و مسئولین شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد طه مهری امام جمعه اسلام آبادغرب در چهارمین یادواره شهدای کندهر که در ههشتمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد ضمن تشکر از مسئولین، خانواده شهدا و مردم روستا و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) که مصادف است با روز تکریم مادران شهدا گفت: اگر مادران و همسران شهدا نبودند شاید بسیاری از حماسه ها در دفاع مقدس، انقلاب و در این چهل سال گذشته خلق نمی شد.

حجت الاسلام مهری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مصادف شدن چهلمین روز این شهید با راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: اشخاصی به مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشخاصی بودند که کار، ذکر و هدف آنها خدا، کمک به خلق خدا، دین و انقلاب بود و این چنین می شود که در بین مردم جایگاهی والا و ارزش مند به دست می آورند.

وی افزود: این انقلاب نهان، شروع و تثبیت آن همه با خون انسان های ارزشمند و والا مقامی بوده که اسطوره جهاد و مقاومت هستند و بر همگان آشکار است که انقلاب با این عظمت و دستاورد به سادگی به دست نیامده پس یادواره شهدا کمترین تشکر و وظیفه از طرف ما است که به این شکل یاد و نام آنها را بزرگ داشته و از عظمت این اسطوره ها گفت که برای همه ما عبرت و راهنما شود.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب اذعان داشت: دشمن هر کاری که توانسته برای شکست و تضعیف جمهوری اسلامی انجام داده و به نتیجه نرسیده است و به همین دلیل به ترور اشخاصی به مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روی آورده است با این تفکر که جمهوری اسلامی در شخص خلاصه شده اما باید به آنها گفت که این بزرگ مردان صدها و هزارها به مانند خود تربیت کرده اند و جبهه مقاومت و اقتدار با رفتن قاسم سلیمانی تضعیف نمی شود.این انقلاب از آغازش تا سرانجام و در تمامی مقاطع برای پیروزی و شکوفایی خون داده و شهادت امثال حججی ها در چله اول و خون حاج قاسم در آغاز چله دوم انقلاب ضامن حفظ ، بقا و تعالی و پیشرفت انقلاب است .

وی ادامه داد: با وجود کم کاری مسئولین و نارضایتی ها باز هم مردم پای نظام و انقلاب هستند و 22 بهمن آینده دیدنی و دشمن بار دیگر ناامید خواهد شد . وی افزود: اولین انتخابات را در چهله دوم انقلاب در پیش رو داریم که بسیار مهم است زیرا همه ی نگاه های داخل و خارج به سمت مردم و مشارکت آنها است که این حضور پرشور اولین و مهمترین اولیت است که انسجام، اقتدار و امنیت ملی ما در بعد خارجی بالاتر می رود و پس از آن انتخاب اصلح از میان افراد صالحی که نظام انتخاب کرده است باشد.

حجت الاسلام مهری گفت: فردی که انتخاب می شود باید پایبند و معتقد باشد، به قول ها و وعده های خود عمل کرده و فردی انقلابی و جهادی باشد و در این راه با دلسوزی برای مردم کار کند. حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در پایان گفت: این اشتباه است که نماینده را در جاده سازی و...خلاصه کرد باید توقع و انتظار خود را از نماینده بالا ببریم و با توجه به این نکته که نماینده باید پیگیر مشکلات کلان شهرستان بوده و قدرت بحث و تجزیه و تحلیل را داشته باشد و بتواند با آوردن طرح های ملی و کارخانه باعث اشتغال هزاران نفر شود و با انتخاب درست باعث خیر و برکت برای شهر و نظام شویم.