اسلام آباد خبر12:03 - 1398/11/20
به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

برگزاری محفل شعر انقلاب در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: محفل شعر انقلاب که به مناسبت نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولین و شعرا در حوزه علمیه خواهران اسلام آبادغرب برگزار شد،

به گزارشاسلام آباد خبر، محفل شعر انقلاب که به مناسبت نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولین و شعرا در حوزه علمیه خواهران اسلام آبادغرب برگزار شد.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: مهمترین عامل در چگونگی پیروزی و تثبیت انقلاب حضور مردم بود که توانستند از سال ۱۳۴۲ تا سال ۱۳۵۲ که دوران آغاز ،شکل گیری و مبارزه بود با رهبری امام(ره) انقلاب به پیروزی برسد.

امام جمعه شهرستان با اشاره به نقش بی بدیل مادران و همسران در مقاطع مختلف انقلاب عنوان کرد: همان گونه بانوان در کاروان ابا عبدالله الحسین(ع) منزل به منزل حرکت کرده و تاثیر گذار بودند، لذا نقش زنان بسیار مهم و تاثیر گذار است.

 

وی ادامه داد: برابری زن و مرد در منظومه فکری امامین و انقلاب اسلامی یک شعار و تبلیغ نبوده بلکه به آن اعتقاد داشتند همان گونه که امام(ره) با برابری رای دادن زن و مرد با وجود منع آن در کشور های دیگر به این مهم پرداخت.

حجت الاسلام مهری به مسئله مهم و تاثیر گذار انتخابات اشاره و اذعان داشت: آنچه برای کشور و انقلاب بسیار مهم و تاثیر گذار است حضور مردم در پای صندوق های رای است که به وسیله آن سرنوشت خود و جامعه را رقم می زنند پس به همین دلیل ما باید مردم را به انجام این مهم تشویق کنیم.