اسلام آباد خبر10:42 - 1398/12/08

هیاهوی رسانه‌های معاند برای یک ویروس/ دشمن در انتخابات شکست خورد

دشمن با بزرگنمایی کرونا، کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده می کوشند تا نشان دهند که توان مقابله با این مشکل کم است اما این در حالی است که این ویروس طبق گقته متخصصان قدرت کشنده بودن بسیار کمتری نسبت به سایر ویروس ها دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر،شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسفیر افلاکحدود یک ماه پیش ویروس کرونا در ووهان چین تلفات زیادی بر جای گذاشت، ویروسی که به دلیل سرعت انتشار، در بسیاری از کشورهای جهان دیده شد و افرادی را درگیر کرد.

طبق گفته پزشکان و متخصصان، میزان کشنده بودن این ویروس بسیار کمتر از سایر ویروس ها مانند آنفلوآنزا بوده اما شیوع آن بسیار زیاد است، بسیاری از افرادی که به این ویروس مبتلا می شوند، بهبود یافته و تنها برای افراد دارای سابقه بیماری خاص و بیماران قلبی تنفسی خطرناک اعلام شده است.

حدود یک هفته است که این ویروس در ایران مشاهده شده و نمونه برخی از افراد بستری و مشکوک مثبت اعلام شده، ویروسی که قدرت کشنده بودن آن بسیار کم بوده و با رعایت بهداشت فردی و عدم حضور در مکان های عمومی می توان به راحتی از کنار آن عبور کرد، حال دشمن تلاش دارد تا با شانتاژ و بزرگنمایی از این فرصت سو استفاده کند.

این روزها رسانه های بیگانه از آمار و ارقام مبتلایان و فوت شدگان کرونا در ایران می گویند، آماری که سراسر کذب و دروغ بوده و تنها هدفشان از این اقدام، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم است.

پروژه کیک های آلوده به قرص، طرحی از دشمن

چندی پیش بود که پروژه کیک های آلوده در بسیاری از شهرهای کشور مطرح شد، پروژه ای که دشمن تلاش داشت تا به تولید داخلی ضربه بزند و عدم امنیت غذایی در کشور را مطرح کند اما پس از اندک زمانی مشخص شد که این اقدام کثیف از سوی دشمن طراحی و برنامه ریزی شده است.

پروژه کیک های آلوده به قرص پس از اندک زمانی با شکست مواجه شد و هر روز رسانه های معاند از این تصاویر برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کردند.

حادثه هواپیمای مسافربری

پس از شهادت سردار سلیمانی و در پی حمله موشک های ایرانی به عین الاسد، دشمن تهدیدهایی را در سر داشت و در حالی که همه آماده باش بودند، به یک هواپیمای مسافربری شلیک شد و دشمن تلاش داشت تا از این فرصت برای تخریب سپاه استفاده کند.

این در حالی بود که سپاه همیشه در صحنه و میدان بوده و برای دفاع از کشور و ارزشها همه توان خود را به کار گرفته است اما دشمن و ضد انقلاب روی دیگر سکه را برای بزرگنمایی استفاده کردند که در این پروژه نیز با شکست همراه شدند.

ناامید شدن دشمن در انتخابات

در حالی که دشمن همه امیدش به عدم حضور ملت ایران در انتخابات بود و یک روز قبل از انتخابات موضوع کرونا اعلام شد، دشمن امیدوار بود با کرونا کسی در انتخابات شرکت نمی کند و او به هدفش می رسد.

اما در روز انتخابات ملت ایران مانند همیشه در صحنه حاضر شدند و با تک تک آرای خود، تیر ناامیدی را در قلب دشمن فرو کردند.

ملت ایران در این سالها ثابت کرده اند که اخبار کذب و دروغ شمن برایشان اهمیتی ندارد و تنها ضد انقلاب و عده ای غربگرا هستند که چشم به دهان دشمن دوخته و هر آنچه از دهان کثیف دشمن بیرون می آید، آنها باور می کنند.

حالا بعد از شکست دشمن در این پروژه های پی در پی، دشمن تقلا می کند تا از کرونا در ایران بتواند بیشترین سواستفاده کند، در رسانه های خود از تصاویر و خبرهای کذبی استفاده می کند تا نشان دهد آمار کرونا در ایران بیشتر از آن است که اعلام می شود.

متاسفانه عده ای آب در آسیاب دشمن ریخته و بیشتر از آن که برای آرامش بخشی در جامعه کمک کنند، فضا را ملتهب تر می کنند.

این روزها غوغای کرونا در فضای مجازی بیشتر شده، عده ای اخبار کذب و دروغ را سریعا منتشر می کنند که این سبب وحشت و ترس در بین مردم می شود.

حالا عملیات روانی دشمن این بار در ویروس کرونا متمرکز شده تا شاید از این فضا و از این ویروس بتواند برای خود دست و پایی بزند.

تلاش دشمن برای بالا بردن بار روانی کرونا در جامعه

همایون رهبران کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: موضوع ویروس کرونا از کشور چین رقم خورد، با توجه به این که گفته شده طی ۱۰ سال آینده اقتصاد چین از اقتصاد آمریکا جلوتر می رود در همین راستا آمریکا تلاش دارد تا با جنگ بیولوژیک بتواند جلوی این اقدام را بگیرد.

وی افزود: هدف اصلی آمریکا این بود که بتواند اقتصاد چین را مختل کند و در نهایت به هدف خود برسد.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: با شیوع این ویروس در کشور برخی تلاش داشتند تا انتخابات را به حاشیه ببرند و نهایت سواستفاده را از این فرصت کنند و بتوانند در جامعه با عملیات روانی، رعب و وحشت ایجاد کنند.

رهبران خاطر نشان کرد: برخی این موضوع را بیش از حد بزرگ کرده و از چارچوب متعارف خود خارج کرده اند و تلاش دارند تا بار روانی این موضوع را بالا ببرند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر با بزرگنمایی کرونا، کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده می کوشند تا نشان دهند که توان مقابله با این مشکل کم است اما این در حالی است که این ویروس طبق گقته متخصصان قدرت کشنده بودن بسیار کمتری نسبت به سایر ویروس ها دارد.

طبق اعلام وزارت بهداشت در کشور ایران تاکنون ۹۱۶ نفر مشکوک به کرونا بوده که از این تعداد ۶۱مورد مثبت و تاکنون ۱۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

با همه این تفاسیر، رعایت بهداشت فردی مهمترین عاملی است که می تواند از ابتلای افراد به این ویروس جلوگیری نماید و قطعا دشمن در این پروژه بزرگنمایی کرونا در ایران نیز شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/