اسلام آباد خبر17:06 - 1398/12/19
فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

آرامستان های شهرستان اسلام آباد غرب بسته می شوند/ اسلام آباد غرب پذیرای مهمانان نوروزی نمی باشد

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: آرامستان های شهرستان اسلام آباد غرب بسته می شوند و اسلام آباد غرب پذیرای مهمانان نوروزی نمی باشد.

جهانبخش حیدری در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد:  با عنایت به شیوع ویروس کرونا و شرایط فوقالعاده از مسافرین و همه عزیزانی که قصد مسافرت به شهرستان اسلام ابادغرب را دارند تقاضامند است زمان دیگری را برای دید و بازدید و مسافرت به این شهرستان در نظر داشته باشند.

 

فرماندار اسلام آباد غرب با بیان اینکه ویروس کرونا با خود مراقبتی و در خانه ماندن و نیز رعایت کامل اصول بهداشتی را میتوان شکست داد اضافه نمود :به روزهای پایانی سال و نیز تعطیلات نوروزی نزدیک میشویم لذا ضرورت دارد مردم فهیم شهرستان از انجام سفرهای غیر ضروری خوداری ورزیده و خانه را بعنوان بهداشتی ترین و امن ترین مکان انتخاب نمایند و از پذیرش مهمانان نوروزی در قالب دید و بازدید های سال نو خوداری نمایند.


وی اظهار داشت : انتظار دارد همه عزیزانی که در نقاط دیگر کشورمان اقامت داشته و قصد سفر به شهرستان اسلام آبادغرب برای دید و بازدید نوروزی را دارند ، با درک شرایط کنونی از انجام سفر خوداری نمایند و برنامه آنرا به زمان دیگری موکول کنند. توجه به این مهم ، قطعا میتواند در فرهنگ سازی " در خانه بمان و کرونا را شکست دهید" بسیار اثرگذار در مبارزه با شیوع بیماری کرونا خواهد بود.


حیدری اضافه کرد: امیدوار است مردم شریف اسلام آبادغرب به توصیه های وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در ارتباط با وضعیت کنونی از جمله مراقبت های دقیق و پیشگیرانه به منظور مبارزه و کنترل ویروس کرونا  توجه و دقت نظر داشته باشند و آنرا بکار گیرند.

 

حیدری با اشاره به این که برای کنترل این بیماری همراهی مردم لازم و ضروری است، گفت: از آنجائی که چند نفر از شهروندان شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده و از طریق  مراکز درمانی پیش بینی شده و کادر درمانی تحت مداوا هستند لذا برای مدیریت  و کاهش مبتلایان به این بیماری نیاز به مشارکت مسئولانه همه شهروندان در راستای عنایت به هشدارها و بکارگیری موازین بهداشتی و همه فرامین صادره از وزارت بهداشت و درمان ،و متخصصین در تمامی سطوح  میباشد.


فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب تاکید کرد: از حضور در اجتماعات و تجمعات تحت هر عنوانی پرهیز کنید تا سالم بمانید.


وی افزود : برای حفظ سلامتی همه شهروندان ، آرامستانهای باغ رضوان اسلام اباد و امام زاده حسن در روزهای جمعه آخر سال بسته خواهد شد لذا از همه مردم شریف شهرستان اسلام ابادغرب  درخواست دارد از مراجعه و حضور در این مکانها جدا خوداری کنند.