اسلام آباد خبر14:30 - 1398/12/20
برعلیه ویروس کرونا صورت گرفت؛

ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر اسلام آبادغرب با کمک نیروهای سپاه+تصاویر

تیم رفع آلودگی و ضدعفونی سپاه اسلام آبادغرب معابر و اماکن عمومی شهر اسلام آبادغرب را برعلیه ویروس کرونا ضدعفونی کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  معابر و اماکن عمومی، فضاهای شهری پرتردد و پراستفاده نظیر پاساژها، عابر بانک ها و پمپ بنزین های شهر اسلام آبادغرب برعلیه ویروس کرونا به همت یگان(ش.م.ر) سپاه ناحیه اسلام آبادغرب ضدعفونی و گندزدایی شدند.

سرهنگ باوندپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شپاه شهرستان اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته تیم رفع آلودگی و ضدعفونی سپاه اسلام آبادغرب معابر و اماکن عمومی شهر اسلام آبادغرب را برعلیه ویروس کرونا ضدعفونی کرد و این عملیات تا اطلاع ثانوی و اعلام خاتمه مأموریت از سوی مسئولین بهداشتی ادامه دارد.

وی افزود: در سطح روستاها نیز این عملیات توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج با همکاری بخشداری ها و دهیاری ها انجام شده است و پیام های آموزشی و هشدارهای سلامتی در سطح شهرستان از طریق رسانه های فعال و فضای مجازی شهرستان بطور مداوم منتشر می گردد.

فرمانده سپاه شهرستان اعلام کرد: سپاه و بسیج همگام با سایر نیروهای مسلح آمادگی دارند در تمام بحران ها من جمله؛ زلزله، سیل، محرومیت زدایی، فعالیت های عمرانی و جهادی و مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم باشد و در هر زمان و مکانی که مورد نیاز باشد به یاری مردم بشتابد.