اسلام آباد خبر12:48 - 1399/01/07
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب تأکید کرد:

مردم نکات بهداشتی را رعایت نمایند و در کنترل بیماری کرونا کوشا باشند

اسلام آبادخبر: رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب گفت: مردم عزیز ضمن درخانه ماندن، نکات بهداشتی را رعایت نمایند و در کنترل بیماری کرونا کوشا باشند.

 دکتر احمدرضا بیگلری رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آباد غرب  در گفتگو بااسلام آباد خبر, درخصوص بحث کرونا و ارزیابی وضعیت بیمارستان گفت :از جمله اقداماتی که در بحث کرونا در بیمارستان انجام شده ایجاد یک بخش ویژه تنفسی مربوط به بیمارانی که مشکوک یا مبتلا به کرونا می باشند است که  پرسنل آن نیز مشخص شده اند.

 

دکتراحمد رضا بیگلری در ادامه تصریح کرد:حدود ۱۸ تخت در بخش مشخص شده مستقر می‌باشدکه شامل ۸ الی ۹ پرسنل و سه پزشک یک پزشک متخصص عفونی و دو پزشک متخصص داخلی می باشد در این بخش مشغول به خدمت رسانی هستندو پرسنل آن تنها در این بخش کار می کنند.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) از روند غربالگیری بیماران  گفت و عنوان کرد: در طول روز تعدادی بستری  می شوند که از این بین مواردی که مشکوک هستند و علائم شدیدی ندارند تحت درمان سرپایی قرار می گیرند و مواردی که شدیدتر باشد به بیمارستان گلستان و بیمارستان هایی که در استان برای این مسئله اختصاص داده شده اعزام می‌ شوند.

 

وی در ادامه تاکید کرد : گرچه در شهرستان اسلام آباد و استان فعلاً شرایط مساعد و مناسبی را داریم،  اما توصیه می شود که مردم و همشهریان عزیز ضمن درخانه ماندن، با رعایت تمام نکات بهداشتی که از طریق صدا و سیما، پلاکاردها و بنرهایی که در سطح شهرتوسط همکاران ما جهت اطلاع رسانی نصب شده است در کنترل و نابودی این بیماری کوشا باشند. 

 

مسئول مربوطه در رابطه با راه شکست این ویروس اذعان داشت: مهمترین کاری که میشود در شرایط کنونی  انجام داد در خانه ماندن، شستشوی مرتب دست ها، استفاده از ماسک در موارد لازم و عدم تماس و فاصله گرفتن از افرادی است که مشکوک  یا  دارای علائم سرماخوردگی و سرفه هستند می باشد و امیدواریم هر چه زودتر با رعایت کردن نکات گفته شده بتوانیم هرچه زودتر ویروس را ریشه کن  و شرآن را از مملکت،استان و شهرمان دور کنیم.

 

دکتر بیگلری رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً با کمک مردم این مورد را نیزهم چون سیل، زلزله و آنفولانزا با مدیریت صحیح مسئولین وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت و بزودی ما شاهد شرایط عادی در مملکت استان و شهرستان خواهیم بود.