اسلام آباد خبر11:54 - 1399/02/21
بمناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) صورت گرفت؛

توزیع 3هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در بین ایتام و نیازمندان اسلام آبادغرب+تصاویر

بمناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) توسط حوزه های مقاومت ادارات، اصناف و کارگری بسیج سپاه اسلام آبادغرب، ۳۰۰۰ پرس غذای گرم جهت افطار در بین خانواده های بی‌سرپرست، ایتام و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، بمناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) و درادامه رزمایش همدلی و  کمک مومنانه، به همت حوزه های مقاومت ادارات، اصناف و کارگری بسیج سپاه اسلام آبادغرب، ۳۰۰۰ پرس غذای گرم جهت افطار در بین خانواده های بی‌سرپرست،  ایتام و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

 

 فرمانده سپاه اسلام آبادغرب اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سپاه در عرصه های مختلف از جمله گندزدایی و ضدعفونی، راه اندازی دو نقاهتگاه در سطح شهرستان، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر، کمک به مدافعان سلامت در غربالگری و تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده با حمایت از اقشار آسیب پذیر در خدمت مردم شریف شهرستان بوده است.


 وی افزود به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و  کمک مومنانه، قرارگاهی در سطح شهرستان به ریاست امام جمعه و دبیری سپاه شهرستان تشکیل شده که موجب هم افزایی بین نهادهای حمایتی، خیرین و موسسات خیریه شهرستان  گردید.


 سرهنگ باوندپور گفت: امروز نیز در مرحله دیگری از این رزمایش ۳ هزار خانوار نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر که به همت خیرین شهرستان غذای گرم برایشان تهیه گردید و در بین این خانواده ها توزیع گردید.