اسلام آباد خبر16:01 - 1399/02/28
به مناسبت سالگرد شهادت این شهید والامقام صورت گرفت؛

دیدار با خانواده شهید کوروش حاجیمرادی در اسلام آبادغرب+تصاویر

به مناسبت سالگرد شهادت شهید کوروش حاجیمرادی(شهید شاخص ناجا در شب قدر)؛ فرماندهی، و پرسنل انتظامی و سپاه شهرستان از خانواده شهید حاجیمرادی سرکشی بعمل آوردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت سالگرد شهادت شهید کوروش حاجیمرادی(شهید شاخص ناجا در شب قدر)؛ فرماندهی، مسئول عقیدتی سیاسی و جمعی از پرسنل انتظامی شهرستان به اتفاق مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آباد غرب و جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب با حضور در منزل این شهید والامقام  با خانواده شهید حاجیمرادی دیدار نمودند.

 

حجت الاسلام نادری مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اسلام آبادغرب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا پاداش زحمات و اعمال خود را می گیرند، چنین افرادی بخاطر خلوص نیت و پاکدامنی به بالاترین مقام(شهادت) می رسند. این شهید والامقام در شب شهادت مولا علی(ع) به شهادت رسیده که افتخار بزرگی برای یک نظامی است که در این ایام شب قدر به  مقام زیبای شهادت و دیدار الهی نائل گردد.

 

وی افزود: پرسنل زحمتکش ناجا با کمترین امکانات شبانه روز در راستای حفظ امنیت جامعه تلاش می کنند و از جان خود مایه می گذارند و قطع به یقین خداوند حافظ خانواده های ایشان است.

 

سرهنگ یاری فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه سیدشهدای مدافع حرم شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید کوروش حاجیمرادی گفت: فلسفه پوشیدن لباس سبز ناجا آمادگی برای شهادت است و قطعا" شهید حاجیمرادی آخرین شهید اسلام و انقلاب نخواهد بود.

 

وی اظهار کرد: افتخار ما خدمت به خانواده شهداست و هر خدمتی که از دست ما بر بیاید، آماده خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا هستیم.

 

حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب و سرهنگ قاسمی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان نیز در این دیدار فرا رسیدن سالروز شهادت این شهید والامقام را به خانواده معظم شهید تبریک و تسلیت گفتند.

 

در پایان این دیدار از سوی فرمانده انتظامی شهرستان با اهدای لوح از همسر شهید حاجیمرادی تجلیل بعمل آمد.

 سرگرد شهید کورش حاجیمرادی(رئیس وقت آگاهی اسلام آباد غرب) سال گذشته در راستای تامین امنیت عزاداران شهر شهیدان مرصاد در شب شهادت مولا علی (ع) بدست اشرار کوردل به درجه رفیع شهادت نائل گشت .