اسلام آباد خبر14:20 - 1399/02/30
باحضور جانشین قرارگاه منطقه غرب نیروی زمینی ارتش برگزار شد؛

آئین تکریم فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی نزاجا در اسلام آبادغرب/معارفه سرپرست جدید پادگان الله اکبر +تصاویر

آئین تکریم فرمانده قدیم تیپ ۱۸۱ زرهی نزاجا صبح امروز «سه شنبه» با حضور جانشین قرارگاه منطقه غرب نزاجا امیر سر تیپ دوم سلیمان طاهری در تالار گل یاس این تیپ برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر،  مراسم تکریم فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی با حضور امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری جانشین قرارگاه منطقه غرب نیروی زمینی ارتش و تعدادی از مسئولین شهرستان اسلام آباد غرب در تالار گل یاس پادگان الله اکبر برگزار شد.
 
 سرتیپ دوم طاهری به نمایندگی از امیر آریان فر، با تقدیر از زحمات سرهنگ رجب محمدنیا در مدت تصدی فرماندهی این تیپ طی حکمی از سوی فرماندهی نیروی زمینی ارتش، سرهنگ زرهی ستاد رضا کرم اسدی را به عنوان سرپرست این تیپ منصوب کرد.

 

امیر سرتیپ دوم طاهری پیشاپیش فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت و  افزود: ما مسئولان بالاخص کارکنان نظامی ، وظیفه داریم این ایام را گرامی بداریم زیرا این ایام باعث شده سرنوشت کشور ما با پیروزی در دوران دفاع مقدس همراه شود.


امیر طاهری در ادامه‌ گفت: یکی از صفات و ویژگی های فرماندهان و مدیران این است که دوران مسئولیت را برای خدمت به مردم میدانند و آن را توشه ای برای آخرت خود ذخیره می‌کنند و امروز به لطف خدا کشور عزیز ما ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در منطقه قد علم کرده است که حاصل همین تفکر است.