اسلام آباد خبر17:50 - 1399/03/01

پیام روز جهانی قدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: سرهنگ پاسدار فرامرز باوندپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب، بمناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ پاسدار فرامرز باوندپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب، بمناسبت روز جهانی قدس پیامی را صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛ روز جهانی قدس تجلی هیهات من الذّله امام حسین (ع) در مقابل زورگویی و تجاوز به اسلام می باشد. در کلام و مرام امیرالمومنین علی (ع)، حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالم جزو اعتقادات دینی ماست، لذا روز جهانی قدس، روز دفاع از همه مظلومان عالم است و روز مبارزه با استکبار و ظلم جهانی است.

دشمنی با اسرائیل بخاطر دستور دین اسلام و پیام عاشوراست که با ظلم و کسی که نسبت به ملت های مختلف ظالم است مبارزه کنیم و این تکلیفی است که دین ما برعهده ما گذاشته است که با حضور خود بر این تکلیف عمل خواهیم کرد.

روز قدس به فرموده امام خمینی(ره) ایام الله است و هر کار خیری در این روز ثواب مضاعف دارد؛ گرچه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در ایران اسلامی و سایر کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا همانند سالهای گذشته برگزار نخواهد شد ولیکن آزادی خواهان و عدالت طلبان عالم در همه حال فریاد انزجار و نفرت خود را از ظلم و استکبار صهیونیست و ایادی آنان ، بلند تر و رساتر از همیشه به گوش جهانیان خواهند رساند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ در کنار مردم شهید پرور اسلام آباد غرب و همراه با دریای بی کران امت خداجو و آزادی‌خواه ایران اسلامی با زبانی روزه و با دلی آکنده از ایمان و روحی سرشار از معنویت قرآن، ندای مظلوم خواهی و محکومیت سر داده و با بزرگداشت مقام والای شهید قدس حاج قاسم سلیمانی ، گوش به فرمان فرمایشات ولی امر مسلمین جهان خواهیم بود و در جبهه ای واحد و شکست ناپذیر در مقابل جبهه مارقین، قاسطین و ناکثین قرن خواهیم ایستاد و همه ملت های آزادی‌خواه و بشردوست جهان را به پشتیبانی از این حرکت اسلامی و انسانی دعوت خواهیم کرد.