اسلام آباد خبر15:57 - 1399/04/02

‍ برخورد قاطع پلیس راهور اسلام آباد غرب با تخلف رانندگان خودروهای سنگین/ توقیف ۲ کامیون بعلت اخلال در عبور و مرور مرکز شهر

‍ اسلام آبادخبر: پلیس راهور شهرستان با تخلف رانندگان خودروهای سنگین بعلت اخلال در عبور و مرور مرکز شهر برخورد و آنها را توقیف کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز چندین دستگاه کامیون سنگین با بیل مکانیکی مشغول بارگیری نخاله ساختمان تخریبی مدرسه تقاطع طالقانی در مرکز شهر اسلام آبادغرب شدند که باتوجه به اینکه در ساعت پرتردد ترافیکی روز در پر تردد ترین خیابان و مسیر میدان اصلی شهر  مستقر شده بودند، موجب تضییع حقوق شهروندان گردیده و حق عبور و مرور شهروندان شریف اسلام آبادی را ضایع کرده که باعث اعتراض شهروندان گردید. که حضور به موقع و با اقتدار پلیس راهور موجب برخورد با اخلالگران نظم عبور و مرور گردید.

 
سرهنگ جهانروز رئیس پلیس راهور اسلام آباد غرب در این رابطه گفت: دو دستگاه کامیون بعلت برهم زدن نظم عبور مرور و نداشتن مجوز ورود به محدوده ترافیکی در روز توقیف و به پارکینگ دلالت شدند.
وی افزود: تردد و توقف کامیون بدون مجوز قانونی در طول روز ممنوع است چون باعث افزایش ترافیک، تصادفات و اخلال در نظم عمومی می شود، قطع به یقین پلیس با قاطعیت با خودروهای متخلف که در معابر شهری تردد نمایند برخورد می کند.
 
برجی رئیس آموزش و پرورش اسلام آباد غرب گفت:مدرسه هاجر یک مدرسه فرسوده و تخریبی بوده که از سوی سازمان نوسازی مدارس به پیمانکار واگذار شده و پیمانکار می بایست نظم و مقررات عبور و مرور را رعایت نماید و جهت هر گونه اقدامی با پلیس راهور و شهرداری هماهنگی لازم را به عمل آورد.