اسلام آباد خبر10:21 - 1399/04/18
رئیس کمیته امداد حمیل مطرح کرد:

بهره مندی مددجویان کمیته امداد حمیل از آموزش های فنی و حرفه ای رایگان

رئیس کمیته امداد حمیل گفت:در راستای بهره مندی مددجویان کمیته امداد حمیل از آموزش های فنی و حرفه ای رایگان جلسه تعامل بین این ارگانها برگزار شد.

 جمشید خدرویسی رئیس کمیته امداد حمیل در گفتگو بااسلام آباد خبر،  اظهار داشت ، در راستای امر اشتغال جوانان و آموزش مهارتهای شغلی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد حمیل، جلسه هم اندیشی کمیته امداد حمیل با مرکز فنی و حرفه ای اسلام اباد غرب برگزار شد.


وی عنوان کرد: گسترش اقدامات عملیاتی در سطح روستاهای شهرستان در خصوص نیاز سنجی افراد قادر به کار و برگزاری دوره های اموزش فنی و حرفه ای و ایجاد بازار فروش محصولات و خدمات ایجادی برای مددجویان تحت حمایت در اولویت کار امداد است.

 

خدرویسی گفت: کمیته ی امداد تلاش دارد از ظرفیتهای مراکز فنی و حرفه ای در بخش های خصوصی ، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظلله عالی) برای اشتغال و توانمد سازی افراد تحت پوشش نهایت بهره را ببرد.

 

جمشید خدرویسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مبارزه با شیوع ویروس کرونا گفت: با مشارکت خیران نیک اندیش ۱۵۰۰ ماسک به صورت رایگان تولید و بین مددجویان ساکن در روستاهای حومه حمیل توزیع شد.


وی بیان داشت: این ماسک ها با همکاری مرکز نیکوکاری امامزاده حسن (ع) از پارچه‌های دولایه تولید شده که قابلیت شست‌وشو و استفاده مجدد را دارند.

 

رئیس کمیته امداد حمیل تصریح کرد: چنین کارهای خداپسندانه در شرایط سخت کنونی اثبات کننده این موضوع است که خیران و نیکوکاران حتی در شرایط حساس یار و یاور محرومان هستند.