اسلام آباد خبر13:08 - 1399/04/19

تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه اسلام آبادغرب+ تصاویر

صبح امروز طی مراسمی از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان اسلام آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر و رده‌های برتر در ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب با حضور رده ها، فرماندهان حوزه ها و جمعی از بسیجیان شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب در این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین با تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اقشار مختلف بسیج درزمینهٔ اجرای برنامه‌های بسیج در سطح شهرستان گفت: این مراسم جهت تجلیل از عملکرد شما در سال 98است و تجلیل از این عزیزان به نمایندگی از کل بسیجیان شهرستان صورت می گیرد.

 

سرهنگ باوندپور با اشاره به علت نامگذاری این جشنواره به " مالک اشتر"، اظهار کرد: مهمترین خصلت مالک اشتر ولایتمداری بود که در سخت ترین شرایط در کنار امیرالمومنین علی(ع) بوده و در همه صحنه ها حضور فعال داشته اند، امروز هم بسیجیان و پاسداران در موضوعات مختلف بصیرتی، فرمانبرداری و ... بازوان ولایت هستند.

 

در ادامه حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب با بر شمردن ویژگی های برجسته مالک اشتر در جهاد، ولایتمداری و بصیرت، اظهار کرد: الحمدلله سپاه پاسداران و بسیجیان در این عصر در عمل خوب نشان دادند که مالک وار در کنار علی زمان خود هستند.