اسلام آباد خبر14:55 - 1399/04/28
دادستان شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

کشف و ضبط 8کیلوگرم مواد مخدر در اسلام آبادغرب/ تقدیر از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان

اسلام آبادخبر: ‍ سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب از کشف و ضبط 8کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، ‍ سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب از کشف و ضبط 8کیلوگرم مواد مخدر  توسط  پلیس مبارزه با مواد مخدر  شهرستان خبر داد.

وی عنوان کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر اسلام آبادغرب با همکاری پلیس شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات جامع طی هماهنگی با دادستانی شهرستان، متهمان به قاچاق مواد مخدر  که قصد وارد کردن محموله از یکی از استان های مجاور به شهرستان را داشتند، غافلگیر و دستگیر نمودند.
 
دادستان شهرستان با اعلام اینکه در این عملیات 8 کیلوگرم مواد مخدر کشف و به همراه خودرو حامل ضبط شد، از فرماندهی انتظامی شهرستان، عوامل زحمتکش پلیس مبارزه با مواد مخدر به ویژه جناب سرهنگ آریا عبدی تقدیر و تشکر نمود.
 
سید سجاد ملایری تصریح کرد: دستگاه قضایی پشتیبان ضابطین و نیروی انتظامی در اقدام علیه جرائم خشن و مبارزه با مواد مخدر می باشد و انشاءالله ضابطین با انگیزه تر از گذشته در خدمت به مردم تلاش نمایند.
 
دادستان اسلام آبادغرب از عموم مردم  شهرستان خواست در صورت اطلاع از حمل و خرید و فروش مواد مخدر، موضوع را با  مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند تا اقدامات لازم در مبارزه با این بلای خانمان سوز صورت گیرد.