اسلام آباد خبر08:51 - 1399/05/04
نفت مسجدسلیمان 1 – پرسپولیس 2

هلهله قهرمان در جنوب/ خلیج فارس قرمز شد!

پرسپولیس در یک بازی برتر موفق به شکست نفت مسجدسلیمان شد تا قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن بگیرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس برای قطعی کردن قهرمانی خود روی کاغذ به یک تساوی نیاز داشت اما انگیزه های شخصی آنها برای ادامه سریال بردها و کسب یک رکود تاریخی سبب شد تا آنها با آرایشی هجومی از ثانیه نخست روی دروازه میزبان خیمه بزنند.

در مقابل نفت مسجدسلیمان در بهترین فصل تاریخ خود با یک مربی پرسپولیسی روی نیمکت به دنبال خلق یک شگفتی بود تا نتیجه جذاب بازی رفت را تکرار کند.

سرخ ها فشار را با چهار ضلعی هجومی خود از همان دقایق ابتدایی بزی رابه زمین حریف بردند و موقعیت های متعددی خلق کردند اما کم دقتی سرخ ها سبب شد تا آنها برای رسیدن به گل تا نیمه پایانی نیمه اول صبر کنند تا سرانجام علیپور قفل دروازه میزبان را باز کند. در ادامه حملات دامنه دار سرخ ها آنها را به یک گل دیگر رساند که داور آن را نپذیرفت تا پرسپولیس با برتری کامل به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز این روند را ادامه داد و این بار خیلی زود توسط مهدی عبدی به گل رسید تا برتری خود را دوبرابر کند. نفت مسجدسلیمان بعد از این گل دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت و به بازی انتحاری روی آورد که نتیجه آن یک پنالتی و یک گل بود تا اختلاف به حداقل برسد. گلی که جسارت میزبان را برای تداوم حملات و رسیدن به گل بعدی بیشتر کرد تا حداقل بازی را در خانه بازنده نباشد اما حملات مسجدسلیمانی ها به جایی نرسید تا پرسپولیس با برد در جنوب قهرمانی خود را جشن گرفته و پوکر را کامل کند.

 

نفت مسجدسلیمان یک

گل: حسین ابراهیمی (71، پنالتی)

پرسپولیس 2

گل ها: علی علیپور (39) و مهدی عبدی (58)

 

جمعه، 3 مرداد 99، هفته بیست و ششم لیگ برتر، ورزشگاه معتمدی نفت مسجدسلیمان

داور: بیژن حیدری کمک داوران: سعید علی نژادیان و مهدی الوندی

اخطار

مهدی عبدی و کمال کامیابی نیا از پرسپولیس

 

نفت مسجدسلیمان

احمد گوهری، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، مجید عیدی، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، صادق صادقی (46 مهدی زبیدی)، حسین ابراهیمی، سجاد جعفری، احمد الجبوری (61 امید سینگ)، میرهادی میرجوان (81 محمدامین اسدی)

سرمربی: مهدی تارتار

 

پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، بشار رسن (94 امیر روستایی)، سیامک نعمتی (74 امید عالیشاه)، علی علیپور (94 سعید حسین پور)، مهدی عبدی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

شرح گل

39 (علی علیپور برای پرسپولیس):روی فرار مهدی شیری از سمت راست و ارسال خوب روی تیر دو، علی علیپور بالاتر از مدافعان نفت مسجدسلیمان موفق شد دروازه گوهری را باز کند.

58 (مهدی عبدی برای پرسپولیس):با پاس عمقی از نعمتی عبدی از تله آفساید نفتی ها گریخت و با یک ضربه بغل پا گل دوم سرخ ها را رقم زد.

71 (حسین ابراهیمی برای نفت مسجدسلیمان):ارسال حسین ابراهیمی به دست سیدجلال حسینی برخورد کرد تا داور نقطه پمالی را نشان دهد. خود ابراهیمی ضربه را با قدرت زد که علیرغم برخورد به پای بوژیدار توپ وارد دروازه شد.

انتهای پیام