اسلام آباد خبر12:32 - 1399/05/04

راه اندازی دائمی دبیرخانه سالروز عملیات مرصاد در شهرستان اسلام آبادغرب

فرماندار اسلام آبادغرب از راه اندازی دبیرخانه دائمی سالروز حماسه مرصاد در این شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک 5 مرداد سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد گفت : یاد و خاطره دلاورمردان این عملیات همواره در اذهان جامعه ماندگار و جاودانه باقی خواهد ماند و این حماسه بزرگ پاسخی قاطع به پایان توهمات جریان نفاق بود. 

وی گفت : عملیات غرورآفرین مرصاد یادآور شجاعت و حماسه ملت ایران و به ویژه مردم شجاع شهر شهیدان مرصاداسلام آبادغرب است و مردم شریف این دیار با ایثارگری تمام نقشه توطئه آمیز منافقین را نقش بر آب کرده وخنی ساختند و کارنامه ای درخشان را از خود به نمایش گذاشتند.
 
حیدری افزود: مرصاد یکی از برجسته ترین صفحات تاریخ این شهر را رقم زده و بدون شک نسل های آینده به ایثار . فداکاری پدران و مادران خود در این عملیات افتخار خواهند کرد. 
 
فرماندار اسلام آبادغرب با تاکید بر توجه مدیران همه دستگاههای اداری مبنی بر توجه هر چه بیشتر به این رویداد گفت : باید با برنامه ریزی مناسب و گسترده و استفاده از همه ظرفیت ها یاد و خاطره این حماسه بزرگ را نگه داشت.
 
وی ادامه داد: به منظور ساماندهی فعالیت مختلف و مرتبط با عملیات مرصاد و برجسته کردن نقش شهرستان تصمیم بر این گرفته شد تا دبیرخانه دائمی بزرگداشت عملیات مرصاد در شهرستان اسلام آبادغرب راه اندازی شود و این دبیرخانه برنامه های مرتبط با مرصاد را پیگیری و اجرایی نماید. 
 
حیدری  در پایان افزود: امیدواریم با راه اندازی این دبیرخانه بتوانیم نقش ویژه ای که شهرستان اسلام آبادغرب در جریان عملیات مرصاد داشته معرفی کنیم .