اسلام آباد خبر08:24 - 1399/05/06
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

کمک ۳۰ میلیون تومانی خیر نیک اندیش جهت تکمیل منزل مسکونی یتیم اسلام آبادی

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: یک خیرنیک اندیش ۳۰ میلیون تومان جهت تکمیل و کار ساخت خانه به یتیم تحت حمایت در این شهرستان اهدا کرده است.

 محمد بیگزاده، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد: یکی از خیران نیک اندیش ۳۰ میلیون تومان به یتیم تحت حمایت در این شهرستان اهدا کرده است و با این کمک، منزل مسکونی یتیم اسلام آبادغربی تکمیل و کار ساخت آن به زودی پایان می‌گیرد.

 

وی افزود: این خیر نیکوکار ضمن دیدار و دلجویی از خانواده های نیازمند، با یکی از خانواده های ایتام ساکن یکی از روستاهای شهرستان نیز دیدار کرد.

 

بیگزاده با بیان اینکه این خیر نیک اندیش طی این دیدار از منزل نیمه تمام این خانواده یتیم نیز بازدید کرده، عنوان کرد: در این بازدید از سوی این خیر مبلغ ۳۰ میلیون تومان به صورت وجه نقد و به منظور خرید مصالح برای تکمیل منزل به این خانواده اهدا شد.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده و با مساعدت این خیر نیکوکار و کمیته امداد منزل مسکونی این خانواده تا پایان نیمه شهریور امسال تکمیل و به آنان تحویل داده می شود.