اسلام آباد خبر15:30 - 1399/05/08
روسای این نهاد های حمایتی خبر دادند؛

اعلام آمادگی آمادگی کمیته امداد و بهزیستی اسلام آبادغرب برای جمع آوری و توزیع نذورات مردمی در عید سعید قربان

روسای این نهاد های حمایتی از اعلام آمادگی آمادگی کمیته امداد و بهزیستی اسلام آبادغرب برای جمع آوری و توزیع نذورات مردمی در عید سعید قربان خبر دادند.

به گزارشاسلام آباد خبر، محمد بیگزاده  رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اعلام کرد:  امسال دفتر کمیته امداد  شهرستان و مراکز نیکوکاری و پایگاه های مستقر در میادین اصلی شهر آماده جمع‌آوری نذورات و وجوهات مردمی به مناسبت عید سعید قربان و توزیع در بین مددجویان محترم هستند.

 

وی با بیان اینکه این نهاد همه ساله با فرا رسیدن عید سعید قربان با همکاری مردم نوعدوست شهرستان نذورات جمع‌آوری شده را با اولویت سالمندان؛ زنان سرپرست خانوار، ایتام  وکودکان بدسرپرست  و خانوارهای دارای بیماری صعب العلاج و خاص در همان روز در بین نیازمندان توزیع می کند گفت: دفتر کمیته امداد شهرستان در روز عید سعید قربان که جمعه می باشد ؛پذیرای مردم نیکوکار و خیر برای تحویل قربانی هدایا و نذورات در بین نیازمندان می باشد.


  بیگزاده از مردم نیکوکار و همیشه در صحنه شهرستان خواست امسال با توجه به مشکلات شیوع ویروس کرونا در کشور؛؛ همچون سالهای گذشته با کمک‌های بی‌دریغ خود شادی را در روز عید  قربان مهمان سفره نیازمندان کنند.


بیگزاده اعلام کرد: در سال گذشته بیش از ۳۰۷میلیون تومان نذورات عید قربان توسط مردم خیر و نیکوکار شهرستان جمع‌آوری و در بین نیازمندان و فقرا توزیع گردیده است.


 وی گفت: خیران و مردم نوعدوست با استفاده از درگاه الکترونیکی#۰۸۳۲*۸۸۷۷*و  حساب شماره ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۲۴۵۷۶۶ویا ازطریق  شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۱۳۶ نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت  در عید قربان به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

 

جلیل جلیلیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب نیز با تبریک عید سعید قربان گفت:  با توجه به فرارسیدن اعیاد  بزرگ و با برکت قربان تا غدیر(دهه ولایت) این اداره آماده دریافت نذورات ،گوشت قربانی ؛کمکها و وجوه نقدی وغیر نقدی  خیرین و همشهریان محترم جهت توزیع در میان خانواده های  نیازمند  به آدرس ذیل اعلام میگردد:


1-اداره بهزیستی به آدرس واقع شهرک ولیعصر شماره تماس:۴۵۲۳۱۸۷۲
2- موسسه خیریه عطر گل نبوی  به آدرس:  جنب درمانگاه تامین احتماعی  شماره تماس:  ۰۹۲۱۲۵۹۶۹۰۲

3-مرکز  سالمندان واقع در شهریار شهر
. شماره تماس ‌۴۵۲۳۷۶۱۶

  4-مجتمع بهزیستی شهید یعقوب نژاد بخش حمیل.

 روشهای کمک به مددجویان تحت پوشش بهزیستی:

 شماره کارت مجازی ۹۲۰۲-۶۵۳۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷متصل به حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی کرمانشاه .

 شماره حساب ۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸با شبای۳۸۱۰۰۰۰۴۱۵۶۰۳۴۵۴۱۵۸۵۳۴۸  ir بنام هدایای خاص مشارکت های مردمی استان کرمانشاه نزد بانک ملی مرکزی .