اسلام آباد خبر13:51 - 1399/05/22
در بیست وپنجمین جلسه ستاد مدیریت ومقابله با ویروس کرونای اسلام آبادغرب مطرح شد:

برنامه ریزی برای آمادگی برگزاری نماز پرفیض جمعه در اسلام آبادغرب

در بیست وپنجمین جلسه ستاد مدیریت ومقابله با ویروس کرونای شهرستان بر برنامه ریزی برای آمادگی برگزاری نماز پرفیض جمعه در اسلام آبادغرب تاکید گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، بیست وپنجمین جلسه ستاد مدیریت ومقابله با ویروس کرونای شهرستان اسلام آباد غرب به ریاست حیدری فرماندار و با حضور حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 

 دکترنادری رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان با ارائه گزارشی به تشریح وضعیت کرونا در شهرستان پرداخت.

 

در ادامه حیدری فرماندار شهرستان به اتفاق اعضا به بررسی مصوبات قبلی پرداختند و بر استمرار اجرای آنها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید جدی نمودند.

 

دراین جلسه ضمن بررسی‌نحوه برگزاری نماز جمعه بر اساس پروتکلهای بهداشتی در جمعه آینده ، حجت الاسلام مهری از تلاشهای ستاد کرونا و مسئولین شهرستان و همکاری و همراهی مردم فهیم اسلام آبادغرب در مدیریت ویروس کرونا قدردانی نمود و بر ادامه این روند موفق تاکید کرد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان داست: باید با ویروس کرونا با رعایت مراقبتهای لازم زندگی کرد و همگان از سلامتی خود و جامعه مواظبت کنند تا هم بتوان زندگی کرد وهم از شیوع ویروس کرونا پیشگیری نمود.

 

در ادامه جلسه حیدری فرماندار شهرستان بر پیگیری مستمرجدی مصوبات قبلی اشاره داشت و همچنان بر اجرای اصول سه گانه فاصله گذاری فیزیکی ، استفاده از ماسک و رعایت موازین بهداشتی تاکید کرد و عنوان داشت: تضمین سلامتی و صیانت از آن در گرو استمرار همکاری مردم بزرگوار شهرستان در توجه وافر به دوری از حضور در اجتماعات و عملی نمودن اصول سه گانه به رسمیت شناخته شده برای مقابله با ویروس کرونا میباشد.

 

در جریان مباحث این جلسه ، مصوباتی از قبیل ادامه ممنوعیت سوار کردن بیش از ۳ نفر در تاکسی ها ، تداوم ممانعت از ورود به آرامستان ها وبرگزاری مراسم تدفین با حداقل جمعیت ،ادامه گند زدایی محل های هدف ( آلوده) ،استفاده از ظرفیت بسیج اصناف در بازرسی از واحدهای مختلف صنفی ،برخورد با صنوف متخلف و پیگیری اعمال نظارت بر ادارت ، اماکن عمومی ، مطب ها ، داروخانه ها ، آزمایشگاهها ، جایگاههای سوخت ، تالارها و بازار برای تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی ، رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط کلیه هیئات مذهبی ویژه ایام محرم ،برنامه ریزی برای آمادگی برگزاری نماز پرفیض جمعه و برگزاری جلسه با روسای هیاتهای مذهبی در هفته آینده به منظور رعایت پروتکلهای بهداشتی در مراسمات سوگواری آقا ابا عبالله الحسین ( ع) تصویب شد.