اسلام آباد خبر18:44 - 1399/06/20

خط و نشان دادستان اسلام آبادغرب برای تخریب کنندگان و توهین کنندگان در فضای مجازی

دادستان اسلام آبادغرب برای تخریب کنندگان و توهین کنندگان در فضای مجازی خط و نشان کشید و گفت با مجرمان برخورد قانونی می شود.

سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر،   با دعوت از مردم شهیدپرور شهرستان جهت حضور باشکوه در مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 21 شهریور ماه گفت: انشاءالله مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پای صندوق های رای حضور بعمل آورند.

 

وی اظهار کرد: بعد از برگزاری انتخابات در خصوص برخی مشکلات شهرستان از طریق رسانه های رسمی  با مردم ولایتمدار این خطه سخن خواهم گفت.

 

دادستان شهرستان با هشدار به تخریب کنندگان و اهانت کنندگان به شخصیت های حقیقی و حقوقی، عنوان کرد: برخی از اهانت کنندگان با اسم واقعی یا با اسم مستعار شناسایی شده اند و بعد از انتخابات از جنبه عمومی به جرم آنها رسیدگی  و برخورد لازم صورت خواهد گرفت و اگر کسی یا کسانی حقی از ایشان ضایع شده، می توانند با حضور در دادستانی شهرستان شکایت خصوصی خود را مطرح نمایند که به طور جدی رسیدگی خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: گرچه اخلاقیات در برخی مجامع کمرنگ شده اما اجازه نمی دهیم از فضای مجازی سوءاستفاده شود و ارزش های جامعه زیر سوال برده شوند.

 

دادستان شهرستان از رسانه ها و فعالان مجازی بی طرف که در برگزاری انتخابات شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو در کمال آرامش همکاری نمودند تقدیر و تشکر نمود.