اسلام آباد خبر14:39 - 1399/06/30
در جلسه هماهنگی برنامه های دفاع مقدس شهرستان مطرح شد؛

اجرای 40 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اسلام آبادغرب

به مناسبت چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۴۰ برنامه متنوع در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر،به مناسبت چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی برنامه های دفاع مقدس شهرستان با حضور جمعی از مدیران فرهنگی شهرستان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

خسرو تمری دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: شهرستان اسلام آبادغرب یکی از محورهای دفاع مقدس است و نسل های آینده به دفاع مقدس افتخار خواهند نمود که یک ملت جان خود را فدا کردند تا یک وجب از خاک میهن اسلامی مان جدا نشود.

وی افزود: تداوم ویروس کرونا نباید بر برنامه های ما تاثیر بگذارد و با بهره گیری از فضای مجازی برنامه های فرهنگی و تبلیغاتی را سطح عمومی جامعه اجرا نمائیم.

 

خانم مهین زمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام و همچنین مظلومیت مردم شهر شهیدان مرصاد در زیر بمباران های دشمن، گفت: باید برای بزرگداشت یاد دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران را پاس بداریم و همه ادارات در کنار بنیاد شهید در قبال خانواده شهدا وظیفه داریم.

سرهنگ همتی افسر ارشد سپاه شهرستان در این جلسه با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام گفت: امنیت امروز کشور ما مدیون جانفشانی شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

 

دیگر اعضای جلسه نکته نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص هرچه باشکوهتربرگزار نمودن برنامه های هفته دفاع مقدس پیشنهاد دادند.

 

به گزارش خبرنگار این پایگاه خبری؛ فضا سازی شهری، دیدار با خانواده شهدا، تقدیر از ایثارگران و مدافعان سلامت، زنگ ایثار و مقاومت، یادواره شهدا، جشنواره‌های فرهنگی و هنری، غبارروبی مزار شهدا، خوشنویسی 40 وصیت نامه شهید، مسابقه فرهنگی در فضای مجازی و برنامه های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی از برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس عنوان گردید.