اسلام آباد خبر15:10 - 1399/07/01
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

تقدیراز کارکنان نمونه تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام آبادغرب+عکس

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و روز سرباز از کارکنان نمونه تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام آباد غرب تقدیر به عمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و روز سرباز از کارکنان نمونه تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام آباد غرب  تقدیر به عمل آمد.

 

 

 سرهنگ علی کریمی سرپرست تیپ ۱۸۱ زرهی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و روز سرباز گفت:روز سرباز مهر تاییدی است بر افتخار آفرینی فرزندان ملت غیور ایران در نگاهبانی از اسلام و حفظ امنیت ملی. جوانانی که با تبعیت از فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری و در ادامه راه شهدای گرانقدر، با آگاهی و ایمان در سنگر مجاهدت حاضر شده و امید به آینده را در سایه انتظار فرج امام زمان (عج)، سرلوحه مجاهدت‌های خود قرار داده‌اند.

 

 

سرهنگ کریمی سرپرست تیپ ۱۸۱ زرهی در جلسه ای که با حضور مسئولین پادگان الله اکبر برگزار شد، ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت:هفته دفاع مقدس یادآور ایثارواستقامت رادمردان و شیرزنانی است که درلبیک به فرمان حضرت امام (ره) و مقتدای خویش در دفاع از کیان، آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.  

 


 سرهنگ کریمی گفت: پخش زنده سخنان مقام معظم رهبری برای کارکنان، غبار روبی مزار شهدا، ضدعفونی مدارس،دیدار با امام جمعه اسلام آباد غرب،برگزاری محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تقدیر از سربازان نمونه از مهمترین برنامه‌های این تیپ در هفته دفاع مقدس خواهد بود.