اسلام آباد خبر19:28 - 1399/08/06
دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

پلمپ ۱۱ قلیانسرا و جمع آوری بیش از 200 حقه قلیان در اسلام آبادغرب

دادستان اسلام آبادغرب گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، ۱۱ قلیانسرا در اسلام آبادغرب پلمب و بیش از 200 حقه قلیان از این اماکن جمع آوری شد.

سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب  در گفتگو با اسلام آباد خبر، ازپلمپ ۱۱ قلیانسرا  در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در اسلام آبادغرب خبر داد.

 

 

وی افزود: در راستای اجرای تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان با دستور دادستانی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی شهرستان با همکاری یگان امداد ، کلانتری ها و بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان اسلام آبادغرب، بیش از200 حقه قلیان از 11 قلیان سرا کشف و ضبط گردید.

 

 

دادستان شهرستان گفت: جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دستور امحای این قلیان ها در محل صادر شد و هشدار داد: اماکنی که مجددا" به باز نمودن قلیانسرا ها اقدام نمایند نسبت به تشکیل پرونده قضایی درباب تهدید علیه بهداشت عمومی با قاطعیت با ایشان برخورد خواهد شد و در صورت داشتن جواز، مجوز آنها نیز ابطال خواهد شد.

 

 

وی از عموم مردم درخواست نمود: در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا با ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در شهرستان همکاری و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب اسلام آبادغرب از تلاش فرمانده انتظامی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی شهرستان و بهداشت محیط شهرستان تقدیر و تشکر نمود.