اسلام آباد خبر22:12 - 1399/08/07
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با مرصاد؛

رئیس جمهور فرانسه با حمایت از اهانت کنندگان به پیامبر(ص) نشان داد بی ادب ترین انسان هاست/ تحریم کالاهای فرانسوی توسط مسلمانان غیرتمند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهور فرانسه وقتی از اهانت کنندگان حمایت کرد به دنیا نشان داد که خود از بی ادب ترین و ناهنجار ترین انسانها است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  آیت الله امان نریمانی در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاداظهار داشت: اهانت از هر که نسبت به هر که صادر شود، نمایانگر شخصیت اهانت کننده است.

 

وی افزود: در زیر آسمان جهان دشمن تر از اسرائیل و آمریکا نداریم با این حال مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره ) هرگز با این ادبیات ناخوشایند با آنها صحبت نکردند به گونه ای که معظم‌له اگر به شکل غائب صحبت کردند فرمودند آقای ترامپ این گونه می گوید.

 

آیت الله نریمانی گفت: اهانت قبل از اینکه متوجه اهانت شونده باشد متوجه اهانت کننده و افرادی که از آنها حمایت می‌کنند، خواهد شد.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آقای مکرون  وقتی از اهانت کنندگان حمایت کرد به دنیا نشان داد که خود از بی ادب ترین و ناهنجار ترین انسانها است آن هم با اهانت به پیغمبری که همه عمر، کتاب سیره و سنت خود تنها به مردم خدمت کرده است.

 

آیت الله نریمانی گفت: پیامبر اکرم(ص) به دین انسان ها کاری نداشت بلکه به مسیحی، مسلمان، مشرک و بت پرست خدمت می کرد بنابراین اهانت به چنین پیغمبری اهانت به انسانیت است.

 

وی با بیان اینکه اهانت کنندگان از اسلام سیلی خورده‌اند، عنوان کرد: اهانت به پیغمبر(ص ) اهانت به همه مسلمانان، آزادیخواهان و آزادی اندیشان جهان است.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری  خاطر نشان کرد: البته خداوند چنین می‌خواهد زیرا بنا به روایت نقل شده است که امام سجاد(ع) که فرمودند شکر خدا که دشمنان ما را از نادان ها قرارداد در واقع در این شرایط که اقتصاد فرانسه به دلیل کرونا در بدترین وضعیت قرار گرفته مکرون با این حمایت سبب شد اقتصاد فرانسه تحت فشار بیشتری قرار گیرد.

 

وی افزود: مسلمانان غیرتمند در سراسر جهان کالاهای فرانسه را تحریم کردند، یعنی این اهانت کنندگان به دلیل اهانت به پیغمبر (ص ) ضربه‌ای به فرانسه زدند که از دشمن اسلحه بدست علیه شان نمی توانست این فعل صادر شود.

 

آیت الله نریمانی گفت: ما این گستاخی و بی ادبی را به شدت محکوم می‌کنیم و حرکات مسلمانان در سراسر جهان را تائید می‌کنیم.

 

وی افزود: منتظر هستیم مظلومیت پیامبر(ص ) و اهل بیت(ع ) و مسلمین دامن رئیس جمهور فرانسه و افرادی که دنبال این جنایت هستند، را بگیرد.