اسلام آباد خبر12:29 - 1399/08/15
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تعطیلی کلیه اماکن ورزشی خصوصی و دولتی در اسلام آبادغرب/کرونا گریبان هندبال زاگرس را هم گرفت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلام آبادغرب با اعلام تعطیلی کلیه اماکن ورزشی خصوصی و دولتی گفت: کرونا گریبان تیم قدرتمند هندبال زاگرس را نیز گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر، عیسی ترنج رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آبادخبر اظهار کرد: با توجه به اینکه وضعیت شهرستان قرمز حاد است کلیه رشته های ورزشی تعطیل کرده و اداره ورزش و مسئولین ستاد کرونای شهرستان از باشگاههای خصوصی سطح شهر سرکشی نموده که تعطیلی را رعایت نمایند.

 

وی افزود: بخاطر حفظ سلامت ورزشکاران و جامعه و در راستای جلوگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا، کلیه اماکن ورزشی خصوصی و دولتی تعطیل شده  است چون اماکن ورزشی و به ویژه رشته های تیمی و رشته هایی که درگیری فیزیکی دارند از نظر شیوع کرونا تهدیدی برای سلامت عمومی محسوب می شوند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب درخصوص آخرین وضعیت تیم هندبال زاگرس گفت: در آستانه آغاز بازی های لیگ برتر هندبال کشور 7 نفر از بازکنان اصلی تیم هندبال زاگرس به کرونا مبتلا شدند و به همین خاطر تیم از مسابقات لیگ برتر انصراف داد.

 

عنوان کرد: البته با توجه به شرایط در نظر گرفته شده بخاطر کرونا، تیم هایی که بیش از سه نفر از بازیکنان ایشان درگیر این بیماری شوند امتیازشان محفوظ می ماند که تست کرونای 7 نفر از بازیکنان تیم زاگرس مثبت بود و به همین خاطر امتیاز لیگ برتری ایشان حفظ شد.

 

ترنج گفت: قبل از مسابقات لیگ با حمایت مسئولین استانی مشکل مالی تیم هندبال زاگرس حل شده و با توجه به اینکه مسابقات بصورت متمرکز در تهران برگزار می شد، دیگر نگرانی مشکلات دیگری نظیر امکانات میزبانی و ... نداشتیم اما بخاطر بیماری منحوس کرونا تیم زاگرس در اوج آمادگی از بازی های لیگ برتر بازماند و انشاءالله پس از بهبودی کامل بازیکنان باید برای بازی های لیگ برتر سال آینده آماده شوند.

 

گفتنی ست؛ تیم زاگرس اسلام‌آبادغرب بعنوان نماینده استان کرمانشاه در اولین سال حضور در لیگ برتر توانست با نتیجه ۳۱ بر ۳۴ تیم هندبال سربداران سبزوار را شکست دهد و  به نایب قهرمانی لیگ برتر دست یابد و مجوز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند.